گزارش‌ها از احتمال عرضه‌ی آیفون ۷c در ماه آینده خبر می‌دهند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اوایل همین ماه بود که شنیدیم آیفون ۷c حوالی شهریور سال آینده عرضه می‌شود ولی بعدا یک منبع خبری از سمت چین اطلاع داد که قرار است این محصول فروردین ماه وارد مرحله‌ی تولید انبوه شود. حالا امروز (و باز هم از منبعی که نمی‌توان گفت صد در صد مطمئن بوده) می‌شنویم که اپل می‌خواهد حتی زودتر از این‌ها دستگاه جدیدش را به دست کاربران‌اش برساند.

از زمانی که از تصمیم اپل به تولید آیفون ۷c خبردار شدیم، شایعه‌ها و اطلاعات متعددی درباره‌ی ظاهر، ویژگی‌های سخت‌افزاری و زمان عرضه‌ی آن به گوش رسیده است.

خبرها حاکی از آن است که اپل از مدتی قبل تولید iPhone 7c در مقیاس محدود را آغاز کرده و انتظار می‌رود که تولید انبوه آن از ژانویه آغاز شود؛ پس چیزی نمانده تا این گوشی را در بازار ببینیم.

از زمانی که از تصمیم اپل به تولید آیفون ۷c خبردار شدیم، شایعه‌ها و اطلاعات متعددی درباره‌ی ظاهر، ویژگی‌های سخت‌افزاری و زمان عرضه‌ی آن به گوش رسیده است.

آن‌طور که از تصویرهای منتشر شده از این گوشی هوشمند و کانسپت آن پیداست، ظاهر و اندازه‌‌اش شبیه آیفون ۵s است و (مانند گوشی اخیر اپل) در سه رنگ عرضه خواهد شد.

به علاوه، در گزارش‌ها بیان شده که آیفون ۷c (یا آیفون ۶c یا هر اسم دیگری که قرار است داشه باشد، چون هنوز نام این گوشی جدید هم رسما تایید نشده) دارای یک باتری ۱۶۴۲ میلی‌آمپرساعتی (mAh) است و قیمت آن چیزی حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار است.

‌منبع: GSMArena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    آشغالی دیگر از کمپانی آیفین
    با تشکر از نویسنده ی محترم

  2. Avatar m.sarv

    فک نکنم سه رنگ باشه اون موقع حرف c به معنی colerful بی معنی میشه

  3. Avatar Next is Now

    این دیگه چه صیغه ایه ، هنوز آیفون ۷ نیومده ۷c از کجا درومد

  4. Avatar Sepehr

    بهتره تیتر خبر رو به ۶c تصحیح کنید؛ به هیچ وجه امکان نداره که اسم این گوشی ۷c باشه چون هنوز آیفون ۷ تولید نشده و با این کار نسل بعدی آیفون از لحاظ تبلیغاتی نابود میشه پس این اتفاق غیر ممکنه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه