گوشی گلکسی S7 Active به شکل رسمی معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

پس از شایعات مختلف، گوشی گلکسی S7 Active معرفی شد. این گوشی مدل مقاوم‌تری از گلکسی S7 به حساب می‌آید که برای کار در شرایط سخت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صفحه نمایش گلکسی S7 اکتیو از یک لایه‌ی پلی کربنات بهره می‌برد که باعث شده در برابر شکستگی مقاوم باشد.

تلفن همراه هوشمند گلکسی S7 اکتیو از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد و چهار گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. این تلفن همراه هوشمند ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که می‌توان این مقدار را با کارت حافظه ارتقا داد.

یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با دقت تصویر QHD‌ هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به یک لایه‌ی محافظ پلی کربنات روی صفحه نمایش اشاره کرد که باعث می‌شود گوشی در برابر ضربه و ترک مقاوم باشد. همچنین این تلفن همراه هوشمند یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

گوشی گلکسی S7 Active به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز شده و از تاریخ ۲۱ خرداد ماه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. قیمت آن هم نزدیک به قیمت Galaxy S7 Edge خواهد بود. این گوشی در رنگ‌های طلایی، سبز و خاکستری عرضه می‌شود.

‌‌‌‌

منبع: ATT‌‌

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar Hz 021

    امیدوارم گوشی عرضه جهانی بشه و فقط تحت انحصار at&t و T.mobile قرار نگیره بعد از مدت ها چشم کاربران ایرانی هم به این گوشی روشن شود 🙂

  2. Avatar حسین

    سلام . امیدوارم دی جی کالا حالا چه به صورت گارانتی دار یا به صورت انحصاری این گوشی های اکتیو رو موجود کنه.خیلیا مثل من به همچین گوشی هایی که مقاوم باشن و در عین حال قدرت یه پرچم دار رو داشته باشن نیاز دارن.

  3. Avatar Ali S

    حالا اونی که s7 رو سوژه کرده بود بیاد اینو با بقیه مقایسه کنه اگه جرات داره

    1. Avatar sepehr

      چه ربطی داره؟ یه نگاه به ظاهر این گوشی بکن.. پاره اجرم محکمه خخخ . بعدم شما اینو که نمیگیری دستت s7 معمولیو میگیری دستت.

      1. Avatar Ali S

        چه ربطی داره خب اینم گوشیه دیگه
        اصلا آقا ولم کن سامسونگ بده پیرمون کردی شما

      2. Avatar sepehr

        ههههه 🙂

      3. Avatar علی جوادی

        دوست عزیز همیشه سامسونگ برتر بوده و هست…دلم هوس شکلات کاکائویی کرده…خخخخ
        استاد نوردوست بکوب مهر تایید نظر رو

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه