HTC گوشی Desire 520 را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HTC روزهای شلوغی را پشت‌سر می‌گذارد. این شرکت که چند روز پیش گوشی Desire 728 را معرفی کرده بود، قصد دارد در مهر ماه از محصولات جدیدتری هم رونمایی کند.

 

شرکت HTC گوشی Desire 520 را با قیمت ۹۹ دلار به فروش می‌رساند.

 

به‌تازگی HTC گوشی Desire 520 را معرفی کرده است. این گوشی قرار است با قیمت ۹۹ دلار به فروش برسد. محصول جدید این شرکت جزو گوشی‌های سطح پایین به حساب می‌آید و برای آن از یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با وضوح تصویر ۴۸۰×۸۵۴ پیکسل استفاده شده که تراکم پیکسلی ۲۱۸ppi را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.
چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۲۱۰ که یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۱ گیگاهرتز در آن قرار گرفته، روی این گوشی دیده می‌شود. همچنین از پردازنده گرافیکی Adreno 304 برای آن استفاده شده است. ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به‌حساب می‌آیند. حافظه داخلی گوشی Desire 520 را می‌توان با کارت حافظه تا ۲ ترابایت افزایش داد. شرکت HTC برای این گوشی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی درپشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو استفاده کرده است. همچنین این محصول از وای-فای، شبکه ۴G و بلوتوث نسل ۴ پشتیبانی می‌کند.
گوشی Desire 520 از ویژگی به نام Double Exposure برخوردار است که باعث می‌شود کاربران بتوانند تصاویری که با این گوشی تهیه می‌کنند را با یکدیگر ترکیب کنند. این محصول از حالتی به نام Extreme Power Mode بهره می‌برد که باعث می‌شود با یک‌بار شارژ، تا یک هفته از آن استفاده کرد و پس از این مدت هم همچنان ۱۰ درصد از میزان باتری باقی‌مانده است.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه