[IFA 2016] گوشی Moto Z Play با یکی از لوازم جانبی‌اش معرفی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی است شایعات مختلفی درباره گوشی Moto Z Play و یکی از لوازم‌ جانبی آن یعنی Hasselblad Moto Mod به گوش می‌رسد. حال لنوو Moto Z Play و Hasselbal True Zoom Moto Mod این محصولات را رسما معرفی کرده و در نمایشگاه ایفای ۲۰۱۶ هم حضور خواهند داشت.

اگر بخواهیم از Moto Z Play شروع کنیم باید گفت این گوشی یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی FHD سوپر امولد دارد. یک پردازنده ۲ گیگاهرتزی هشت هسته‌ای در کنار ۳ گیگابایت RAM از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

گوشی هوشمند Moto Z Play یک دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری خواهد داشت و در ماه سپتامبر (از ۱۱ شهریور تا ۱۰ مهر) با قیمت ۴۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اما این گوشی با یک Moto Mod (لوازم جانبی گوشی‌های سری Z موتورولا) هم همراه خواهد بود. Hasselblad True Zoom یک لنز با زوم اپتیکال ۱۰x و یک فلش Xenon دارد. این وسیله دکمه شاتر اختصاصی خود را دارد، کنترلرهایی برای زوم فیزیکال دارد و حتی می‌تواند عکس‌ها را با فرمت RAW بگیرد. قیمت این Moto Mod هم ۲۹۹ دلار است و با امکان دو سال استفاده مجانی از گوگل فوتوز برای آپلود عکس‌ها با کیفیت اوریجینال به فروش می‌رسد.

منبع: Ubergizmo


Birthday_Footer


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. repairman

    از لحاظ لوازم جانبی خیلی بهتر ( و البته گران تر ) از lg g5 هستش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه