هواوی P9 رسما در تاریخ ۲۱ فرودین ماه معرفی می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هواوی دعوت‌نامه‌های مربوط به معرفی گوشی P9 را برای رسانه‌های مختلف ارسال کرده و در آن مشخص شد که این محصول در تاریخ ۲۱ فروردین ماه (۶ آوریل) معرفی خواهد شد.

۲۱ فروردین ماه منتظر گوشی P9 شرکت هواوی باشید.

روی این دعوت‌نامه‌ها نوشته شده:” دیدتان را به دنیا عوض کنید. “همچنین در این دعوت‌نامه هشتگ oo# هم دیده می‌شود. به احتمال زیاد این هشتگ مربوط به دوربین دوتایی گوشی P9 می‌شود که در پشت آن قرار گرفته است.

به‌تازگی شایعات مختلفی درباره‌ی این گوشی منتشر شده است. به نظر می‌رسد که P9‌ در چهار مدل راهی بازار خواهد شد که هر کدام آن‌ها از سخت افزارهای مختلفی بهره می‌برند. مدل اصلی که P9 نام دارد از یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی بهره می‌برد و با تراشه‌ی Kirin 950 راهی بازار خواهد شد. مدل بعدی هم P9 Max خواهد بود که یک صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی با کیفیت QHD دارد. دو مدل دیگر هم P9 Lite و P9 Special Enhanced نام خواهند داشت. تمام این گوشی‌ها از دوربین دو تایی بهره می‌برند و به احتمال زیاد از سنسور تشخیص اثر هم پشتیبانی می‌کنند.

Huawei P9

دعوت‌نامه‌ی شرکت هواوی برای معرفی گوشی P9

البته روز گذشته اکانت توییتر Evleaks@ گفته بود که گوشی P9 در تاریخ ۱۸ فروردین ماه عرضه می‌شود که به نظر می‌رسد این اتفاق با چند روز تاخیر رخ می‌دهد.

منبع: Mobile Bulgaria

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه