گوگل اپلیکیشن چت ویدیویی Duo را معرفی کرد

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گوگل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگانش در کالیفرنیای آمریکا، از اپلیکیشنی جدید برای چت ویدیوی رونمایی کرد. اپلیکیشن Duo مکملی برای اپلیکیشن پیام‌رسانی Allo است. این اپ هم برای اندروید و هم iOS‌ در دسترس خواهد بود.

اپلیکیشن Duo قابلیتی ویژه به نام Knock Knock‌ دارد. این قابلیت جالب به شما اجازه می‌دهد پیش از این‌که به تماس پاسخ دهید فیدی ویدیویی از تماس‌گیرنده را ببینید و تصمیم بگیرید که به چت ویدیویی پاسخ بدهید یا خیر. این قابلیت شما را از تماس‌های مزاحم و تماس‌های ویدیویی تبلیغاتی در امان می‌دارد. این اپلیکیشن قادر است به‌راحتی و بدون قطع ارتباط بین شبکه‌ی وای-فای و سیم‌کارت سوییچ کند و همچنین با توجه به پهنای باند و سرعت شبکه، به بهترین شکل کیفیت تصویر ویدیویی را تنظیم کند.

این اپلیکیشن می‌تواند رقیبی جدی برای اپلیکیشن‌های چت تصویری، نظیر FaceTime در iOS باشد. به‌گفته‌ی گوگل این اپلیکیشن از امن‌ترین تکنولوژی‌های موجود استفاده کرده و اطلاعات به‌صورت رمزگذاری‌شده بین دوطرف مبادله می‌شود. هر دو اپلیکیشن Allo‌ و Duo از تابستان امسال روی دو پلتفرم اندروید و iOS‌ عرضه خواهند شد. سوال اصلی این‌جاست که آیا Duo می‌تواند با ده‌ها اپ چت ویدیویی دیگر که روی گوشی‌تان نصب شده رقابت کند.

11

12

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حمید

    ای ول به گوگل که واقعا هر ساله سنگ تموم میزاره من که عاشق گوگل و اندروید ام

  2. Avatar محمد

    چه وحشی شده امسال گوگل ، میخواد دنیا رو انگار بگیره !!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه