گوگل رسما آلفابت شد

۱۳ آذر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گوگل از طریق بلاگ‌اش اعلام کرد که رسما زیرمجموعه‌ی آلفابت شده است.

چند ماه پیش گوگل برنامه‌هایش را برای تغییرات درون سازمانی شرکت اعلام کرد. این تغییرات در اصل تشکیل یک شرکت مادر جدید به نام «آلفابت» (Alphabet) است که گوگل بخشی از آن شرکت و زیرمجموعه‌ی آن می‌شود. این بدین معنی است که گوگل دیگر شرکت مادر سرویس‌ها و محصولات متعددی که آنها طی این سال‌ها ارایه داده‌اند، به حساب نمی‌آید.

حالا به نظر می‌رسد این تغییرات اعمال شده و این شرکت مادر رسما شکل گرفته است. در بلاگ Inverstors Relation گوگل مطلب جدیدی منتشر شده که بر اساس آن “آلفابت رسما کار خود را آغاز می‌کند.” این به این معنی نیست که گوگل دیگر وجود ندارد، بلکه اینکه گوگل از حالا بخشی از شرکت مادر خواهد بود که مدیریت آن را هم «ساندار پیچای» برعهده دارد. «لری پیج» و «سرگی برین»، بنیان‌گذاران گوگل هم، مدیران عامل آلفابت خواهند بود.

لری پیچ چند ماه پیش آلفابت را اینگونه تعریف کرد: “آلفابت چیست؟ آلفابت مجموعه‌ای از شرکت‌ها بوده که بزرگ‌ترین آنها گوگل است. این گوگل جدید اندکی کوچک‌تر شده و شرکت‌هایی که تخصص‌شان ارتباطی با محصولات اصلی اینترنتی ما ندارند، به طور مجزا و با نظارت آلفابت فعالیت می‌کنند.”

بعید به نظر می‌رسد که این موضوع عملیات روزانه‌ی سرویس‌ها و محصولات گوگل و آلفابت را تحت تاثیر قرار دهد. اما اگر در آینده نام این شرکت به چشم‌تان خورد، این را بدانید که همان شرکت مادر گوگل است.

‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Google

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه