یکی از بازیگران سریال Friends به جمع مجریان Top Gear پیوست

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه‌ی «تاپ گیر» (Top Gear) فرد دومی را هم به جمع مجریان خود اضافه می‌کند. مجری جدید، یکی از بازیگران سریال قدیمی و بسیار محبوب Friends است.

Top Gear که در ایران به اسم «تخته‌گاز» معروف است، یک برنامه‌ی محبوب تلویزیونی با محوریت اتومبیل و تکنولوژی‌های آن است که از سال ۲۰۰۲ پخش می‌شود. مدتی پیش مجری اصلی Top Gear، «جرمی کلارکسون» (Jeremy Clarkson) از این جمع کناره گرفت. کلارکسون سال‌ها اجرای این برنامه را به عهده داشت.

جریان از این قرار بود که کلارکسون چند وقت پیش با تهیه‌کنندگان این برنامه‌ اختلاف‌هایی پیدا کرد و در نهایت او به همراه دو مجری دیگر این برنامه، جیمز می (James May) و ریچارد هاموند (Richard Hammond)، تصمیم به کناره‌گیری گرفتند. تاپ گیر «کریس ایوانز» (Chris Evans) را به عنوان مجری جدید استخدام کرد و از حالا به بعد، همکار دومی هم برای ایوانز به برنامه می‌آید.

مجریان قدیمی تاپ گیر

مجریان قدیمی Top Gear

همکار جدید ایوانز، مت له‌بلانک (Matt LeBlanc) یکی از بازیگران سریال محبوب Friends است. له‌بلانک در سریال Friends نقش «جویی» (Joey) را بازی می‌کرد. او درباره‌ی حضورش در برنامه‌ی Top Gear گفته است: “من دیوانه‌ی اتومبیل هستم و Top Gear یکی از برنامه‌های محبوب من است. حالا، هم افتخار می‌کنم و هم خیلی هیجان‌زده هستم که به عنوان یکی از مجریان فصل جدید وارد این مجموعه شده‌ام.”

 له‌بلانک در نقش جویی در سریال Friends

له‌بلانک در نقش جویی در سریال Friends

ایوانز هم متقابلا اعلام کرده که از ورود له‌بلانک بسیار خوشحال هست و پیش‌بینی می‌کند که روزها و سفرهای هیجان‌انگیزی را در جاده‌ها و پشت فرمان اتومبیل‌های مختلف سپری کنند.

تیم قبلی مجریان Top Gear، کلارکسون، هاموند و می، فعلا در حال ساخت برنامه‌ی دیگری با همین محوریت اتومبیل و تکنولوژی‌های آن برای شرکت آمازون (Amazon) هستند. باید دید رقابت بین این دو برنامه به چه صورت پیش خواهد رفت.

کریس ایوانز

کریس ایوانز

‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۷ دیدگاه
  1. Avatar مرتضي فريد

    امیدورام موفق‌تر از پیش بشه برنامه به ویژه که لبلانک بسیار محبوب هستش
    اگر تاریخ درست‌تر آغاز top gear رو ذکر کنید که ۱۹۷۷ است و اینکه برنامه‌ کلارکسون دوره جدیدی از برنامه بوده، این شبهه برای برخی پیش نمیاد که سازنده این شو کلارکسونه و تمام موفقیتش مرهون اجرای ایشونه. شاید اگه حرکت ناشایست ایشون که موجب قطع همکاری بی بی سی شد رو در نظربگیریم، کمی هم به شبکه حق بدیم.

  2. Avatar ds

    له بلانک در شهر نیوتون ایالت ماساچوست از مادری ایتالیایی و پدری با پیشینه فرانسوی-کانادایی به دنیا آمد.[۲] پاتریشیا، مادرش رئیس دفتر و پدرش، پائول له بلانک یک مکانیک بود

  3. Avatar مهدی برشدی

    سلام
    تاب گیر رمی و جیمز و هموند یک چیز دیگست و خیلی باعث تاسفه که دیگر این مجری ها رو در این برنامه نمی بینیم ولی امید وارم در شبکه خانگی آمازون حسابی همه رو قافل گیر کنن
    جرمی این آخرا خیلی پرو شده بود و شوخی های به حسابی همه رو مسخره میکرد ولی با این وجود برنامه بدون اون هیچ صفایی نداشت

  4. Avatar حسین

    خیلیا این برنامه رو برای مجریانش تماشا میکردن مثل خودم. الان هم مطمئنا برای تماشای برنامه کلارکسون در امازون خودمو اماده میکنم نه برنامه بی بی سی

  5. Avatar احسان حسنخانی

    الان سوال من اینجاس ! کریس ایوانز مگه اون بازیگر جوون متولد ۱۹۸۱ نبود که فیلم کاپیتان آمریکا رو بازی کرد ! یا مثلا ۴ شگفت انگیز ! پس این کریس اوانز کیه ؟! از کجا اومده اصن ؟! چرا قیافش اینجوریه ؟
    اصن اینا چرا تهیه کننده رو عوض نکردن به جای مجری ؟!

    1. Avatar hossein

      تشابه اسمیه

  6. Avatar Salam

    مت لبلانک چطوری می خواد برای این شو بیاد خودش سریال داره که الان !!!
    سریالش مگه قراره کنسل بشه!! سریال اپیزود هم که کلی بیننده داره!!

  7. Avatar حسین

    تاپ گیر با جرمی و جیمز و هموند تاپ گیره مخصوصا جرمی
    نمیخواستم فصل جدید که اوانز مجریش هست رو بگریم اصلا ولی بخاطر جوئی”مت لبلانک” میگیرمش حتما 🙂
    اون سه تا که با امازون میترکونن مطمئنا

  8. Avatar مصطفی

    تیم جدید خوب به نظر میان، تیم قبلی هم عالی بودن. تجربه ثابت کرده هرچقدر هم خوب باشی وقتی پشتت خالی بشه خیلی زود نزول میکنی.
    به نظرم شاید توی یکی دوسال اول تیم قبلی بتونه رقابت کنه ولی داستان اینه که آمازون در حد بی بی سی نیست! بیشتر کسانی که طرفدار تخته گاز شدن، قبل از طرفدار تخت گاز شدن، طرفدار بی بی سی بودن !!

  9. Avatar electra

    نمی دونم ولی امیدوارم قشنگ از اب در بیاد.
    مجری های سری قبل خیلی برنامه رو با طنز و خنده پیش می بردند.
    حتی با اومدن joey بعید میدونم جذابیت قبل رو داشته باشه ( :

  10. Avatar sajad

    به نظر من برنامه ای که جرمی داره واسه امازون میسازه برد میکنه چون جرمی میلیون ها طرفدار داره که تو جمع کردن امضا برای برگردوندن به bbc خودشون ثابت کردن از جمله خودم که یکی از طرف داراشم

    1. Avatar hossein

      اره صد در صد برنامه ای که با امازون در حال ساختن هستند موفق میشه. در ضمن کلارکسون در یوتیوب هم یک ستاره پر طرفداره.

  11. Avatar محمد

    سلام.
    LeBlanc فرانسویه و نتیجتا “له بلانک” تلفظ و نوشته نمیشه. “لوبلان” ( یا نهایتا “لوبلانک” — با توجه به اینکه آمریکایی ها هم بعضا خوانده نشدن حروف صامت آخر کلمات فرانسوی رو رعایت نمی کنن) صحیح تره.

    موفق باشید

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      سلام. خیلی ممنون از توجه‌تون.

    2. Avatar ایمان

      خیلی عذرمیخوام ولی این نظر شما کاملا اشتباهه،وحدس شماست، ایشون دقیقا اسمشون “مت لِبلانک”تلفظ میشه، میتونید از شوهای تلویزیونی کهایشون رو آوردنومعرفیشون میکنن تلفظ رو گوش بدین، یا سریال “Episodes” که ایشون در نقش خودشون بازی میکنن رو ببینیدکههمهایشون رو “لِبلانک” صدا میکنند.

    3. Avatar هژیر

      خیلی بازیگر خوبی هستن. به شخصه طرفدار ایشونم. ولی هیچ چی جای تاپ گیر قدیمی رو نمیگیره. در ضمن اسم ایشون ایتالیایی هست. اینم منبع:
      http://www.imdb.com/name/nm0001455

  12. Avatar افسانه

    هیچکس جرمی کلارکسون نمیشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه