آیا مدیرعامل سامسونگ برکنار می‌شود؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گلکسی نوت ۷ فشار زیادی به سامسونگ وارد کرده است. مشتریان ناراضی، کاهش ارزش بازار و خسارت بالا این شرکت را در شرایط بدی قرار داده. سامسونگ نتوانست مشکل گوشی جدید را برطرف کند و تصمیم گرفت تولید و عرضه‌ی آن را متوقف کند. همین موضوع باعث شد که مدیرعامل این شرکت بار دیگر از مردم معذرت خواهی کند.

هیات مدیره‌ی سامسونگ قصد دارند کوه دونگ-جین را از سمت مدیرعاملی این شرکت برکنار کنند

«کوه دونگ-جین»(Koh Dong-Jin) مدیرعامل شرکت سامسونگ در صحبت‌‌هایش گفته که این شرکت دیگر اشتباه گلکسی نوت ۷ را تکرار نخواهد کرد و سعی می‌کند که اعتماد از دست رفته‌ی مردم و مشتریان را به‌دست بیاورد.

همچنین به نظر می‌رسد که اکثر کارمندان سامسونگ هم از بیانیه‌ی مدیرعامل این شرکت حمایت کرده‌اند؛ اما شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که هیات مدیره‌ی سامسونگ قصد دارند کوه دونگ-جین را از این سمت برکنار کنند. حالا باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی برای این شرکت رخ می‌دهد و مدیرعامل سامسونگ تا چه زمانی به فعالیت خودش ادامه می‌دهد. هنوز مشخص نیست که چه کسی جایگزین مدیرعامل فعلی سامسونگ خواهد شد. در حال حاضر میزان اعتماد مردم به این شرکت بسیار کم شده و حتی گفته شده که ۴۰درصد از مشتریان سامسونگ دیگر گوشی‌های آن‌ها را نمی‌خرند. حالا باید ببینیم این شرکت کره‌ای در آینده به چه شکل شرایط بازار را به نفع خودش تغییر خواهد داد.

مدیرعامل سامسونگ

مدیرعامل سامسونگ

منبع: The Korea Herald

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar Arman

    انقلاب گوشی های سامسونگ از S6 کار ایشون بوده ولی افتضاح بدی هم به وجود اومده …

  2. Avatar پرهام ۹۴۰

    من امروز always on display گلکسی s7 edge رو اپدیت کردم خیلی چیزا اضافه شده و خیلی رنگ ها زیاد تره لامصب رنگ صورمه ایش خیلی توپه

  3. Avatar سام

    چقدر خبر بد پشت سر هم برای این سامسونگ اتفاق میوفته موندم الان باز هواداران برندش میان میگند:

    مهم نیست مدیر عامل بعدی کولاک میکنه

    🙂

  4. Avatar Next is Now

    به نظر نمیاد مدیرعامل نقشی تو این قضیه داشته باشه اگرم این اتفاق بیوفته بیشتر جنبه روانی داره در هر حال سامسونگ بیدی نیست که از این بادها بلرزه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه