آیا وان‌پلاس ۲ مینی امسال معرفی خواهد شد؟

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از این اخبار و شایعه‌های زیادی پیرامون گوشی وان‌پلاس ۲، جدیدترین گوشی هوشمند شرکت چینی وان‌پلاس منتشر شده بود.

براساس شایعه‌های منتشر شده، احتمالا شرکت وان‌پلاس امسال دو گوشی جدید وان‌پلاس ۲ و وان‌پلاس ۲ مینی را معرفی و روانه بازار خواهد کرد.

براساس همین اخبار قرار است شرکت وان‌پلاس، وان‌پلاس ۲ را اوایل مرداد امسال به‌طور رسمی معرفی کند. این در حالی است که به‌تازگی شایعه‌ای تازه در مورد تولید یک گوشی جدید از شرکت وان‌پلاس به‌گوش می‌رسد. شایعه‌ای که براساس آن گفته می‌شود شرکت وان‌پلاس، امسال دو گوشی هوشمند وان‌پلاس ۲ و وان‌پلاس ۲ مینی را عرضه خواهد کرد. این در حالی است که سال گذشته هم شرکت وان‌پلاس پس از معرفی اولین موبایل خودش، یک نسخه مینی از وان‌پلاس ۱ را هم معرفی کرد که نمونه کوچک و ارزان‌تر نسخه اصلی بود.

one-plus

در حال حاضر شایعه‌ها اطلاعات جالبی در مورد نسخه مینی وان‌پلاس ۲ ارایه می‌کنند. براساس شایعه‌ها جزییات سخت‌افزاری در نسخه مینی وان‌پلاس ۲ با گوشی وان‌پلاس ۲ مشابه نخواهد بود و قرار است بیشتر قطعات سخت‌افزاری آن مانند اولین گوشی هوشمند شرکت وان‌پلاس باشد. همچنین براساس اطلاعات منتشر شده نسخه مینی وان‌پلاس ۲ قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار خواهد داشت. پیش از این هم مدیرعامل وان‌پلاس قول قیمتی کمتر از ۴۵۰ دلار را برای وان پلاس ۲ داده بود. این در حالی است که اگر وان‌پلاس نسخه مینی این گوشی را با قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار در بازار عرضه کند، حرکتی منطقی انجام داده و با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان روبه‌رو خواهد شد.

منبع: AndroidHeadlines

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه