آیا One A9 برخلاف آن‌چه تصور می‌شد یک گوشی میان‌رده است؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

پیش از این تصاویر و شایعه‌های زیادی از گوشی One A9 HTC منتشر شده بود. براساس این شایعه‌ها به‌نظر می‌رسید این محصول، یکی از جدیدترین پرچمداران شرکت HTC باشد. این در حالی است که بنابر اطلاعات فاش شده توسط evleaks این دستگاه یکی از گوشی‌های میان‌رده در شرکت HTC است.

براساس اطلاعات فاش شده توسط یک منبع موثق اطلاعاتی به‌نام evleaks، شرکت HTC در ساخت گوشی One A9 از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۱۷ استفاده خواهد کرد.

براساس شایعه‌های قبلی قرار بود توان پردازشی در گوشی One A9 از طریق چیپ‌ست Helio X20 مدیاتک که به یک پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای مجهز است، تامین شود. تراشه‌های Helio X20 جزو چیپ‌ست‌های قدرتمند در بازار محسوب می‌شوند که در اکثر موارد در گوشی‌های رده ‌بالا قرار می‌گیرند. این در حالی است که براساس اطلاعات evleaks شرکت HTC در گوشی One A9 از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۱۷ استفاده می‌کند. چیپ‌ست‌های اسنپ‌دراگون سری ۶۰۰ شرکت کوالکام تراشه‌هایی میان‌رده هستند. به‌همین خاطر هم به‌نظر می‌رسد One A9 برخلاف آن‌چه که پیش‌تر تصور می‌شد پرچمدار جدید HTC نباشد و تنها به‌عنوان یکی از محصولات میان‌رده‌ی این شرکت معرفی شود.

شرکت HTC قصد دارد در تاریخ ۷ مهر ماه سال جاری یک کنفرانس مطبوعاتی برای رونمایی از جدیدترین محصولات هوشمند خود برگزار کند. این شرکت در دعوتنامه‌های ارسال شده برای این مراسم عبارت دو محصول پرچمدار (Dual Flagship) را عنوان کرده بود. برهمین اساس انتظار می‌رفت در جریان این مراسم گوشی Butterfly 3 و One A9 به‌عنوان پرچمداران جدید این شرکت معرفی شوند. این در حالی است که با اطلاعات جدید منتشر شده، به‌نظر می‌رسد این شرکت در جریان رویداد خود از Butterfly 3 به‌عنوان یکی از پرچمداران و از گوشی One A9 به‌عنوان محصولی میان‌رده‌ رونمایی خواهد کرد. البته هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد دومین گوشی پرچمدار این شرکت وجود ندارد.

 شرکت HTC در گوشی One A9 از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰p استفاده کرده است. همچنین در این دستگاه ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا، یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال و یک دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی قرار دارد.

ظرفیت باتری در این دستگاه ۲۱۵۰ میلی‌آمپر ساعت است و یک حسگر اثر انگشت در آن وجود دارد. گوشی One A9 بدنه‌ای فلزی دارد و ضخامت آن ۷ میلی‌متر است.

لازم به‌ذکر است که این منبع هیچ اطلاعاتی در مورد سیستم‌عامل پیش‌فرض روی این گوشی اعلام نکرده است، اما روز گذشته شایعه‌هایی در مورد این‌که شرکت HTC گوشی One A9 را همراه با اندروید ۶.۰ مارش‌مالو (Marshmallow) معرفی و عرضه می‌کند، منتشر شده بود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه