اپل ۲۵ اسفند ماه آیفون ۴ اینچی و آیپد ایر ۳ را معرفی می‌کند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
iPhone 5se - iPhone 6c

در تازه‌ترین شایعات، به این موضوع اشاره شده که شرکت اپل قصد دارد در تاریخ ۲۵ اسفند ماه (۱۵ مارس) یک برنامه‌ی خبری برگزار ‌کند. به احتمال زیاد در این برنامه‌ی خبری گوشی آیفون ۵se و آیپد ایر ۳ معرفی خواهند شد. همچنین احتمال دارد که مدل‌های جدیدی از ساعت Apple Watch هم معرفی شوند.

آپل آیفون ۴ اینچی ، آیپد ایر ۳ و مدل‌های جدید اپل واچ را در تاریخ ۲۵ اسفند ماه معرفی می‌کند.

اپل در حالی مدل‌های جدید اپل واچ را معرفی می‌کند که قصد دارد نسل دوم این ساعت هوشمند را در شهریور ماه سال ۹۵ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در خبرهای قبلی به این موضوع اشاره شده بود که اپل در تولید نسل جدید اپل واچ با مشکل مواجه شده است. البته شایعات گفته‌اند که اپل واچ جدید کمی باریک‌تر از مدل‌های قبلی است. به احتمال زیاد این ساعت در چند مدل ورزشی جدید به نمایش در می‌آید.

apple watch

اپل واچ

‌‌‌‌‌‌‌‌

آیفون ۴ اینچی اپل که به احتمال زیاد آیفون ۵se نام خواهد داشت، به گوشی آیفون ۵s شبیه است. به احتمال زیاد این تلفن همراه هوشمند با قیمت ۴۵۰ دلار و در دو مدل ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی راهی بازار می‌شود. شایعات به استفاده از تراشه‌ی A9 در این گوشی اشاره می‌کنند و به نظر می‌رسد که قابلیت Live Photos هم روی آن وجود دارد. برخی از شایعات به بالاتر رفتن کیفیت دوربین این گوشی در مقایسه با آیفون ۵s اشاره می‌کنند.

iPhone 5se

آیفون ۴ اینچی – iPhone 5se

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

شایعات مختلفی هم درباره‌ی تبلت آیپد ایر ۳ منتشر شده است. این تبلت جدید اپل همانند آیپد پرو چهار بلندگو خواهد داشت. همچنین این محصول به عنوان اولین تبلت اپل به حساب می‌آید که از فلش LED بهره می‌برد.

ipad Air 3 Cover

قاب محافظ آیپد ایر ۳

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: ۹to5mac

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. میراژ

    خوبه نریختن استیو و اپل و طرفداراشو اینجا به فحش بکشن!
    دیجی جان من اپلی نیستم ولی واقعا حرف هایی که بعضی از کاربرا میزنن آزار دهندس!

  2. عبداله رضوی

    چشم استیو رو دور دیدن…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه