آیفون ۴ اینچی احتمالا این شکلی خواهد بود

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل در نظر دارد تا گوشی جدیدی را وارد بازار کند که نمایشگر ۴ اینچی خواهد داشت. با توجه به تصاویری که جدیدا از رندر این دستگاه منتشر شده، می‌توان متوجه شد که آیفون ۴ اینچی احتمالا چه شکلی خواهد داشت. این رندرها توسط یک کاربر طراحی شده‌اند.

مدتی پیش خبر تولید یک آیفون ۴ اینچی منتشر شده بود و گرچه اپل اطلاعاتی درباره‌ی سخت‌افزار و ویژگی‌های این گوشی عرضه نمی‌کرد، اما منابع غیررسمی پیوسته شایعه‌هایی در مورد پردازنده، دوربین، تنوع رنگی، بازار و زمان عرضه‌ی آن منتشر کردند. گفته می‌شود که این گوشی جدید به نام آیفون SE راهی بازار خواهد شد.

با توجه به این‌که تا حالا مشخص نبود آیا طراحی ظاهر این گوشی شبیه به آیفون ۶ است یا آیفون ۵، تصاویر رندرهای جدید اطلاعات خوبی دراین‌باره در اختیار ما قرار می‌دهند. این رندرها را شخصی به نام «مارتین هاجک» (Martin Hajek) بر اساس طرح‌های شماتیکی که تا این لحظه درباره‌ی آیفون ۴ اینچی منتشر شده بود، اجرا کرده.

مارتین بر این اساس کلا ۳ طرح ارایه داده و احتمال می‌دهد که آیفون ۴ اینچی شبیه به یکی از این سه شکل باشد؛ طرح اول که بر اساس شایعه‌های منتشر شده روی سایت ۳to5Mac انجام شده، خیلی شبیه به آیفون ۵ است. گزینه‌ی دوم که در وسط تصویر مشاهده می‌شود، بر اساس خبرهایی است که OnLeaks@ منتشر کرده و یک طرح هیبریدی را نشان می‌دهد که یک بخش‌هایی از آن شبیه به آیفون ۵ است و حاشیه‌های منحنی‌اش هم شبیه به آیفون ۶ است. مدل سمت راست از روی اطلاعات مندرج در Curved Labs طراحی شده که نشان می‌دهد آیفون ۴ اینچی نمونه‌ی کوچک‌تر همان آیفون ۶ است.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar پریسا

    منم با آقای حسام موافقم
    گوشی های اندرویدی کاملا استهلاکی طراحی میشن طوری که بعد از یک مدت کوتاه تفاوت بین سرعت گوشی فعلی تا یک مدل بالاترش مشهود و قابل لمسه
    ولی گوشی های آیفون نسبت به مدل بالاتر و همینطور مدلهای مشابه اندرویدیش بعد از ۲ تا ۳ نسل میتونید تغییر سرعت و حتی قدرت تاچش رو ببینید.پس به صرفه ترن.

  2. Avatar شایان داودی

    همون iphone 3,3gs,4,4s,5,5s,6.6s.6s plus همش یکیه با ابعاد و مقیاس های مختلف 😀

    1. Avatar reza ch

      موافقم 🙂

    2. Avatar reza ch

      موافقم 🙂

    3. Avatar حسام

      samsung یا بقیه برند ها مثلا چه تفاوتی دارند میشه بگی؟
      باز محصولات اپل اولا وقتی می خری خیالت راحته که حداقل تا ۳ سال دیگه لازم نیست گوشیتو عوض کنی و مثل بقیه برند ها نیست که مجبور شی مدل بعدی اومد عوض کنی دوما افت قیمت ندارند و سریع یهو از دو میلیون نمیشه ۸۰۰ هزار تومان …

    4. Avatar محمدامين سادات

      از حرفت معلومه هیچ یک از این مدل ها رو حتی تو دستت هم نگرفتی

      1. Avatar Mohammad

        درست گفتی شما ایول.

    5. Avatar عرفان

      دوست عزیزی که میای الکی یه چیزی مینویسی اولا یه مدل فقط یه مدل ایفون رو دستت بگیر بعد بیا نظر بده. مثلا الان مدل های A و J و E از سامسونگ میشه بگی چه فرقی دارن؟؟؟؟ بعدشم تو مدل های ایفون، ۵s چهار اینچی یه سر و گردن از مدلای بعدیش بالاتره. بیخودی اپل نرفت توفکر ایفون ۴ اینچی!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه