آیفون ۷؛ ضد آب با دکمه Home لمسی

۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی پیش چندین گزارش منتشر شدند که ادعا می‌کردند آیفون ۷ ضد آب خواهد بود، اتفاقی که برای گوشی‌های اپل کاملا جدید است و پیش از این سابقه نداشته. حال یک شایعه دیگر که ظاهرا از کشور تایوان نشات گرفته و به نظر می‌رسد ریشه آن به جایی در زنجیره تامین شرکت اپل بازگردد، دقیقا همین ادعا را دوباره مطرح کرده است.

ظاهرا آیفون ۷ سومین دور از آزمایش‌های خود را پشت سر گذاشته و ضد آب و ضد گرد و غبار است. علاوه بر این‌ها نمونه‌های اولیه ساخته شده یک دکمه هوم (Home Button) لمسی دارند که دیگر نیازی نیست آن را بفشارید بلکه صرفا با لمس کردنش می‌توانید از آن استفاده کنید. در عین حال احتمال دارد این دکمه قابلیت لمس سه بعدی داشته باشد. به‌این‌ترتیب این دکمه به فشار هم حساس خواهد بود.

البته باید این نکته را ذکر کرد که در صحت این اخبار تردید وجود دارد بنابراین این شایعات را هنوز نباید قطعی فرض کرد. شایعات قبلی که درباره این گوشی منتشر شده بودند ادعا می‌کردند آیفون ۷ ضخامت ۶٫۱ میلی متری دارد و طراحی خطوط آنتن در پشت گوشی بهبود یافته است. ظاهرا جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون در این گوشی حذف شده است. اسپیکرهای استریو، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و اسمارت کانکتور از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهند بود. گفته می‌شود آیفون ۷ دوربین دوتایی خواهد داشت.



منبع: GSMArena


کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۲ دیدگاه
  1. Avatar عرفان

    بعضی افراد نظرات جالبی دادن. اینکه اول اپل گوشی تمام لمسی زد بعد بقیه هم همین کارو کردن اصلا کپی نیست! اینکه بقیه اندازه نمایشگرو زیاد کردن تا با اپل رقابت کنن اما اپل در جوابشون تراکم پیکسل رو زیاد کرد و دوباره بقیه کپی کردن هم اصلا کپی نیست! اپل بعدها دستیار صوتی و حسگر اثر انگشت و پردازشگر ۶۴ بیتی و خیلی چیزای دیگه بکار برد و بقیه باز هم کپی کردن هم بازم کپی نیست! الان هم منتظر تاچ ۳ بعدی برای گوشی های اندروید در سال های آینده باشید و نگران نباشید چون این هم کپی حساب نمیشه!

    1. Avatar Ali S

      خیلی عجیبه که بعضی ها هنوز فکر میکنن حسگر اثر انگشت رو اپل اختراع کرده! و عجیب تر این که فکر میکنین اپل تراکم صفحه نمایش رو زیاد کرده بعد بقیه کپی کردن! دوست عزیز اولین صفحه نمایش لمسی خازنی تو گوشیای ال جی بوده .بعد چطور اپل مالتی تسکینگ رو اختراع کرده تو گوشی های دیگه بذارن کپی میشه ولی اپل فبلت کپی میکنه دیگه کپی نیست؟؟ اپل قلم میذاره تو آیپد پرو کپی نیست؟ و فورس تاچ … باید بگم که در ژانویه ۲۰۱۴ این فناوری توسط سامسونگ ثبت پتنت شده (قبل از اپل واچ) و تو گوشی هم اولین بار هواوی این کارو کرده.
      ممنون از دیجیکالا

  2. Avatar اقبال

    همیشه گفتم که رابط کاربری کلی آی او اس یک دهم اندروید خام هم نیست. بازگذاشتن دست کاربر یعنی اعتماد و شجاعت و حتی احترام به کاربران اندروید. توی ایران با این همه محدودیتی که در استفاده از امکانات ای او اس دارن معمولا مشتریانی هستند که نمیخوان از این برند دست بردان.. اینا بیشتر میخوان کلاس بذارن تا این که بخوان از امکانات یه اسمارتفون بهره ببرند. اپل هم با بالا بردن قیمت و تبلیغات داغ و شلوغکاری دقیقا جیب همین ادمای شیک پوش کوته فکر رو نشونه رفته و بدنه خارجی محصولات رو محکم میسازه تا جوابی هر چند احمقانه برای قیمتهای گزاف محصولاتش داشته باشه.

    1. Avatar BisMark

      خب همینه دیگه اندورید پر از بد افزار شده و همشون از لحاظ نرم افزاری مشکل دارن.
      بحث احترام توی اندروید هم نکن جایی که میخندن همه. ساپورت و احترام به کاربر توی مجموعه اپل خیلیییی بالاتر از گوگل و اندروید هستش.

  3. Avatar Master

    وقتی دوستان اینجوری راجب به بزرگترین کمپانی امیکایی صحبت میکنن دیگه حرفی برای گفتن نمیمونه چه برسه به توضیح در مورد اون .
    شاید هم باید برم اطلاعاتم و به روز کنم !!!!!!

    1. Avatar ایلیا

      دوست من آمریکا تخصصش همینه، پروپاگاندا، ترفندهای هالیوودی و تبلیغات، دنیای سرمایه داری امروز قدرتش رو از رسانه میگیره، رسانه ها کاری میکنن یه چیزی تو ذهن ها جا بیافته، اینقدر اپل رو تبلیغ کردن ملت باورشون شده!! جدای از لفاظی واقعا مردم چه استفاده ای از این گوشیا میکن؟ آیا واقعا آیفون این قدر با گوشی های دیگه فرق داره؟ نه خیر تفاوتش اینه تو ذهن مردم کردن این برنده، این عجیبه، کلاس داره، میتونین باهاش پز بدین و از همه مهمتر بزرگترین شرکت آمریکاییه!!! این آمارم کی میده؟ خود رسانه ها و صاحبان قدرت

      1. Avatar BisMark

        شما انگار بلد نیستی از iOS استفاده کنی. واسه این ، این حرفا رو زدی.

      2. Avatar Ali S

        چه ربطی داره آخه

  4. Avatar ایلیا

    اینم دوستان تپ ذهن داشته باشین که اولین گوشی ۴K جهان Z5 Premium هستش، ببینید اپل که بعدها تونست همچنین چیزی بزنه چه انقلاب انقلابی راه میندازن دنبالش

  5. Avatar ایلیا

    بنده اکسپریا Z5 دارم، اولا کلیداش نرم افزاریه که هزار ماشاءالله الان آیفون اینم زد بنام خودش، جالب تر اینکه اینقدر عالیه با استفاده از قابلیت Double Tap و گزینه Lock از داخل Small App و همچنین به لطف اسکنر بسیار سریع اثر انگشت که در کاربردی ترین محل قرار گرفته و در هر شرایطی قابل دسترسی هست اصلا این گوشی نیازی به فشردن هیچ دکمه ای نداره و کلا نه هوم فشار میدین نه پاور، تحت هیچ شرایطی، اپل اینارو نوآوری کرده لابد، دوسال دیگه کشفشون میکنه!!!

  6. Avatar محمد

    شرکت های گوشی سازی دیگه تو همون نسخه های اول پرچمداراشون هر چی داشتن رو روکردن و جایی واسه ی نوآوری توی نسخه های بعد نذاشتن اما اپل این کارو نکرد و به مرور همون امکانات رو توی گوشی هاش داره اضافه میکنه تا هرسال گوشی هاش یه چیز جدیدی داشته باشن تا مردم راضی بشن مدل جدید رو بخرن

    1. Avatar mohammad amin

      حرف شما کاملا درسته… like

  7. Avatar علی

    با جرأت میتونم بگم اپل چیزی از خودش نداره !

  8. Avatar کامران

    سال ها پیش که سونی گوشی زد آب ساخت یه عده میگفتن چه ضرورتی داره ضد آب بودن، اینکه نوآوری نیست، همچنین از سالیان دور گوشی های اکسپریا اصلا دکمه نداشتن!! به طرز هوشمندانه ای بصورت نرم افزاری قرار داده شدن که لازم نباشه باهاش کشتی گرفت، حالا اینا شدن ویژگی های اعجاب انگیز آیفون. والا روزگار عجیبیه!

    1. Avatar مصطفی

      کاملاً موافقم
      آیفون همیشه امکاناتش چند سال از بقیه عقب تره
      ولی به سبک هالیوودی اونا را تصاحب میکنه!

      1. Avatar ایلیا

        اپل فقط استاد تبلیغاته

      2. Avatar sepehr

        استاد تبلیغات سامسونگه نه اپل

      3. Avatar Ali S

        چه خوب
        اینکه شرکت محبوبم ضعف تو جذب مشتری نداره خوشحالم

      4. Avatar BisMark

        امکانات آیفون عقب تر از بقیه هست ؟
        خوبه بدونی توی تست هایی که انجام دادن و ۶s و S7 رو مقایسه کردن، بازم این اپل بود که با تکنولوژی یکسال قبلش بهتر عمل میکرد.
        دقیقا چیش عقبه ؟

      5. Avatar Ali S

        دوربین صفحه نمایش باتری طراحی نرم افزار همه چی

    2. Avatar پوریا

      جدا اصن ایفون اگه بیاد ۱۱۰۰ رو دوباره بسازه میگن نو آور ی آیفون

      1. Avatar javad

        عزیزم آیفون چیزی نمیسازه اون اپل هست که گوشی میسازه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه