آیفون ۷ از راه نرسیده، جیلبریک شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حتی یک هفته هم از ورود آیفون ۷ به بازار نمی‌گذرد و این گوشی، از سوی یک هکر و محقق امنیتی، جیلبریک شده است. «لوکا تدسکو» (Luca Tedesco) در حساب کاربری توییترش عکسی از آیفون ۷ با سیستم عامل iOS 10 منتشر کرده است که روی آن، Cydia اجرا شده است.

همانطور که می‌توانید در تصویر زیر ببینید، Cydia گزارش داده است که یک «آیفون ۹.۳» (آیفون ۷ سیاه مات) با سیستم عامل iOS 10.0.1 جیلبریک شده است.

iphone7jailbreak

نکته‌ی مهم این است که لوکا تدسکو، این هکر ایتالیایی، گفته که جیلبریک آیفون را برای خودش نگه می‌دارد و قصد عرضه‌ی آن را ندارد؛ یعنی اگر کاربر آیفون ۷ هستید و می‌خواهید گوشی‌تان را جیلبریک کنید، باید کمی بیشتر منتظر بمانید. البته همینکه کسی توانسته آیفون ۷ را به این زودی جیلبریک کند، یعنی دیگران هم به زودی موفق خواهند شد این گوشی را هک و جیبلریک آن را عرضه کنند.

جیلبریک آیفون به توسعه‌دهندگان اجازه می‌ًدهد تا عمیق‌تر به سخت‌افزار قوی این گوشی دسترسی داشته باشند و هم‌چنین بتوانند اپ‌ها را خارج از اپ‌استور اپل روی آیفون نصب کنند. بسیاری از محدودیت‌های نرم‌افزاری آیفون، با جیلبریک کردن این گوشی و نصب توییک‌ها برطرف می‌شوند.

منبع: Phone Arena

 

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar معین

    جیلیبریک یعنی این که من گوشی می خرم که پز بدم نه فیلتر شدن اپ استور برام مهم هست نه اینکه اپل کلا ایرانو کشور حساب نمی کنه نه اینکه اپل کلا هیچ گونه نمایندگی رسمی تو ایران نداره و برای یه کاربر عادی اجرا کردن دوتا برنامه واستفاده از همه ی قابلیت های سخت افزاری این گوشی یک رویاست وحتما باید بری دنبال هکر ها تا کارت راه بی افته . 🙁

  2. Avatar محسن ن

    جیلبریک معادل روت تو گوشیهای اندرویدی هست. چیز عجیبی نیست
    اما اینکه اپل پز میده میگه امنیتفلان نسخه بالاست دیگه گوشی جیلبریک نمیشه راه های جیلبریک رو بستیم و… یه چیز دیگه هست

  3. Avatar Mehrdad Gh

    خسته نباشی خخخ ☻

  4. Avatar Solmaz

    هیییییییییییییچ چیز تو دنیا از دست هکرها در امان نیست!!!!!!

  5. Avatar سینا

    بعتر از نوت۷ شماست

  6. Avatar محسن

    امنیت در آیفون ۷

  7. Avatar سامان

    خخخخ
    فقط گوشی بلک بری تمااااااااام

  8. Avatar بهرام

    این یارو همیشه ادعا میکنه که جدید ترین ios ها رو جیلبرک کرده ولی هیچ وقت به صورت عمومی منتشر نمیکنه . علتش اینه که هیچ کدوم از جیلبرک های اخیر به درستی کار نمیکنن و پایدار نیستن ، من خیلی وقته که منتظر جیلبرک شدن ios9.3 هستم و هنوز به ios10 آپدیت نکردم .

  9. Avatar reza ch

    خخخخ اینم از آیفون ۷ 🙂

    1. Avatar sina

      یعنی چه؟؟؟؟؟ از نظر شما جیلبریک مساویه با انفجار حتما

    2. Avatar علیرضا

      اینم از آیفون ۷ ؟!
      اصلا میدونی جیلبریک چیه؟؟!! ????????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه