بلیزکان ۲۰۱۵: اطلاعات بیشتر از بسته‌ی الحاقی جدید World of Warcraft منتشر شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

ماه گذشته و در یکی از مهم‌ترین رویداد‌ها در دنیای بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی یعنی «گیمز‌کام» (gamescom)، استودیوی بازی‌سازی «بلیزارد» (Blizzard) از بسته‌ی الحاقی جدید بازی آنلاین «دنیای وارکرفت» با عنوان Legion رسما رونمایی کرد. تا امروز، پنج بسته‌ی الحاقی برای این بازی منتشرشده که هر کدام، تغییرات اساسی زیادی را چه در روند و چه در محتوای کلی بازی ایجاد کرده‌‌اند و Legion قرار است ششمین بسته‌ی دنیای وارکرفت باشد. بر اساس اطلاعات رسمی منتشرشده از سوی بلیزارد، این بسته قابلیت‌ها و امکانات مختلف زیادی را به بازی اضافه خواهد کرد:

بسته‌ی الحاقی Legion قرار است در تابستان سال آینده عرضه شود.

  • اضافه شدن کلاس جدید «دیمن هانتر» (Demon Hunter): دیمن هانتر یک کلاس جنگجوی تن‌به‌تن یا به‌اصطلاح Melee Fighter است که در کنار قابلیت‌های ویژه، برای مبارزه با موجودات شیطانی یا همان دیمن، قابلیت تبدیل‌شدن (Metamorphose) دارد. با استفاده از این قابلیت، کاراکتر شما تغییر شکل داده و به موجودی بزرگ‌تر تبدیل‌شده و همچنین قدرت حمله و ظرفیت جان‌اش افزایش پیدا می‌کند. این قابلیت برای مدت کوتاهی (احتمالا ۳۰ ثانیه) دوام می‌آورد.
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • اضافه‌شدن Artifact Weapons به بازی: این قابلیت، امکان تغییر شکل سلاح‌های کلاس‌های مختلف را به کاربران می‌دهد. در نتیجه شما می‌توانید یک سلاح عادی خود را به‌طور مثال به شکل «اش‌برینگر» (Ashbringer) (یکی از معروف‌ترین سلاح‌های بازی که متعلق به یکی از رهبران گروه Silver Hand یعنی Alexandros Mograine است) در آورید.
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • اضافه شدن یک سرزمین جدید به اسم Broken Isles: جزایر نابودشده، سرزمین گم‌شده‌ی نژاد Night Elf است که بخشی از تمدن آن‌ها هم در این سرزمین شکل‌گرفته. بازی‌کننده‌ها در جزایر نابودشده، برای شکار دیمن‌ها و رسیدن به تراز‌های بالا‌تر به رقابت خواهند پرداخت.
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • افزایش حداکثر تراز شخصیت‌ها به ۱۱۰: در این بسته‌‌ی الحاقی، حداکثر تراز شخصیت‌ها به عدد ۱۱۰ افزایش پیدا خواهد کرد. قابلیتی هم به بازی‌ اضافه خواهد شد که کاربران می‌توانند با خرید یک Boost Level، شخصیت‌های تراز پایین خود را بدون نیاز به بازی کردن و دریافت تجربه، به تراز ۱۰۰ ارتقاء دهند.
    ‌‌‌‌‌‌‌‌
  • اضافه شدن سالن جدیدی تحت عنوان Class Order Halls: در این سالن، برای تمام کلاس‌های بازی از جمله دیمن هانتر، «جادوی سیاه» (Warlock)، جادوگر یا همان Mage و دیگر کلاس‌ها، ماموریت‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده. همچنین به نظر می‌رسد که ارشد‌های هر کلاس یا همان Class Leaderها که وظیفه‌ی آموزش جادو‌های جدید به شخصیت‌ها را دارند در این سالن حضور داشته باشند.
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • سیستم جدید مبارزات «بازی‌کن در مقابل بازی‌کن» (PVP): سیستم PVP همواره یکی از محبوب‌ترین بخش‌های World of Warcraft بوده و در بعضی از بسته‌های الحاقی این بازی، به آن توجه زیادی نشده است. اما در Legion قرار است که قابلیت‌های ویژه‌ای برای هر کلاس و نژاد برای مبارزات PVP به بازی اضافه شود.

بسته‌ی الحاقی Legion قرار است در تابستان سال آینده عرضه شود. قیمت تعیین‌شده برای مدل استاندارد این بسته، برای هر دو نسخه‌ی دیجیتالی و فیزیکی ۴۹.۹۹ دلار اعلام‌شده است. از سوی دیگر، کسانی که نسخه‌ی دیجیتالی Deluxe این بسته‌ی الحاقی را به قیمت ۶۹.۹۹ دلار پیش‌خرید کنند، از محتوای ویژه‌ای از جمله‌ دریافت یک حیوان قابل سوارشدن ویژه (Mount) و یک حیوان خانگی (Pet) با عنوان Illidari Felstalker بهره‌مند خواهند شد.

همچنین پیش‌خرید کنندگان این بسته، در دیگر بازی‌های بلیزارد از جمله استارکرفت ۲، Heroes of the Storm و دیابلو ۳ هم محتوای ویژه‌ای دریافت خواهند کرد. در نظر داشته باشید که پیش‌خرید کنندگان هر دو نسخه‌ی استاندارد و Deluxe این بسته، از قابلیت رساندن یک شخصیت به تراز ۱۰۰ (Boost Level to 100)، بدون نیاز به بازی کردن با آن شخصیت برخوردار خواهند بود.

می‌توانید در ادامه تصاویری از بسته‌ی الحاقی Legion را ببینید. بلیزارد هم‌چنین تریلری سینمایی از بازی منتشر کرده است.

Demon_Hunter Black_Rook_Hall Druid_Order_Hall Halls_of_Valor Helheim Order_Hall Rogue_Mythic_Raid_Gear Suramar

بسته‌ی نهایی بازی به شکل زیر طراحی شده است:

WOW_Legion

‌‌‌‌‌‌

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. امیر

    آقایکی از سرور های ایرانی داره لیجن رو ران میکنه
    باگ داره ولی بهتر از ۱۰۰تومن پوله به نظر من

  2. PersianGhost

    ای جانم ای جانم، ایلیدان عشق منه! از پچ ۴.۳.۴ خدا خدا میکردم یه پچ برا ایلیدان بسازن که ساختن دمشون گرم…
    البته دلم برا خودم میسوزه، کل چیزی که میخوام اینه که WOW بازی کنم ولی الان ۲ ساله نه کامپیوتر درستی دارم نه اینترنتی…ولی تو این ۲ سال همیشه تو فکرش بودم…
    اگه کسی مثه من عاشق این فرنچایزه حتما حتما رمان هاشو بخونه تا بفهمه زندگی یعنی چی!
    به امید اینکه روزی به آرزوم ( کار کردن تو بلیزارد ) برسم.

    1. Majid

      سلام روح پارسی من خیلی دنبال داستان ها گشتم ولی چیزی پیدا نکردم اگه داری برای منم بفرست

  3. alireza

    با سلام ب دوستان میخواستم بدونم چجوری میشه این نسخه رو تو ایران تهیه کرد لطفا راهنمایی کنید؟

    1. رضا گرانمایه

      سلام دوست عزیز
      شما می توانید با خرید سریال اصل (Original) بازی، Data اصلی بسته الحاقی رو به راحتی دانلود کنید.

  4. امید

    به به ببین هیروی سول کیپر چه فیگوری گرفته روی جعبه ی بازی !!

  5. حسین محمدی

    سلام رضا ممنون از اینجور خبر ها بیشتر بزار لاییییییک داری 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه