اطلاعات جدید از بازی Mass Effect Andromeda به‌بیرون درز کرد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

مجموعه بازی‌های Mass Effect یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی Bioware به شمار می‌روند. تا این لحظه سه قسمت از آن راهی بازار شده که توانستند مورد توجه بازی‌کننده‌ها قرار بگیرند. سال گذشته بود که نسخه‌ی چهارم این مجموعه بازی‌ها برای پلتفرم‌های جدید بازی معرفی شد، اما اطلاعاتی از آن منتشر نشد. به‌تازگی شایعاتی درباره‌ی این بازی به بیرون درز کرده است.

بازی‌کننده‌ها در بازی‌ Mass Effect Andromeda می‌توانند سفینه‌ی خودشان را کنترل کنند.

یکی از کاربران سایت Reddit اطلاعات جدیدی از این عنوان به‌دست آورده و آن‌ها را منتشر کرده است. او گفته که این اطلاعات را از یک منبع نزدیک به استودیوی Bioware به‌دست آورده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، بازی‌کننده‌ها دو هم تیمی خواهند داشت که همیشه در کنار شخصیت اصلی بازی قرار دارند. یکی از این شخصیت‌ها یک زن با موهای روشن و یکی از آن‌ها یک کروگان (Krogan) خواهد بود. تمام شخصیت‌های بازی هم به یک جت‌پک مجهز شده‌اند که به‌وسیله‌ی آن می‌توانند در محیط بازی حرکت کنند.

هنوز مشخص نیست که آیا می‌توان از این جت‌پک در طول مبارزه‌ها استفاده کرد یا خیر، اما وجود Ominitool در بازی تایید شده و کاربرد زیادی هم خواهد داشت. جان پنهاه‌هایی که شخصیت‌های بازی پشت آن پنهان می‌شوند قابل تخریب خواهند بود. در این اطلاعات مشخص شده که سلاح‌های طراحی شده هم مانند نسخه‌های قبلی است.

اطلاعات تازه از نسخه‌ی جدید مجموعه بازی‌های Mass Effect

‌‌‌‌‌‌‌‌

بازی‌کننده‌ها در این بازی کنترل سفینه‌ی فضایی جدیدی را به‌دست می‌گیرند و دیگر خبری از سفینه‌ی نورماندی نیست. در این سفینه اتاق جلسه‌ وجود دارد که بازی‌کننده‌ها می‌توانند در آن با دیگر شخصیت‌های بازی در ارتباط باشند. البته یک ویژگی خوب در بازی قرار گرفته که بازی‌کننده‌ها به وسیله‌ی آن می‌توانند به شکل دستی سفینه‌ی خودشان را کنترل کنند. حالت کنترل کردن سفینه هم شبیه به سبک اول-شخص در می‌آید.

در این سفینه بخشی به نام Pathfinder’s Quarters‌ وجود دارد که به احتمال زیاد مکانی است که شخصیت اصلی بازی در آن حضور خواهد داشت. قهرمان اصلی این بازی قرار است در کهکشان‌های دیگر به دنبال سیاره‌ای برای زندگی انسان‌ها باشد. نژادهایی که در نسخه‌های قبلی دیده شده بودند در این عنوان حضور دارند و آن‌ها هم قصد دارند سیاره جدیدی را برای خودشان پیدا کنند.

اطلاعات تازه از نسخه‌ی جدید مجموعه بازی‌های Mass Effect

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

در کنار وجود دشمنانی مانند گروه Vorcha و Collector‌ها در بازی، دشمن جدیدی هم در این عنوان مشاهده خواهد شدکه قهرمان بازی می‌تواند آن‌ها را از بین ببرد یا آن‌ها را ببخشد.

در اطلاعات لو رفته، گفته شده که گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و بازی‌کننده‌ها قابلیت‌های بیشتری برای شخصی‌سازی قهرمان اصلی داستان خواهند داشت.

البته اطلاعات لو رفته از این بازی از طرف سازندگان تایید نشده و احتمال دارد که برخی از آن‌ها تغییر کند. بازی Mass Effect Andromeda در اواخر سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌App_Empire_News2

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    مس افکت ۳ همونیه که تهش سفینه سقوط میکنه بعد یا هویی به دست در سفینه رو باز میکنه

  2. Avatar مازیار

    سلام
    واقعا بازی قشنگی بود مخصوصا گیم پلی بازی امیدوارم بازی خوبی باشه.
    ممنون

  3. Avatar شاهین

    ممنون.این سری بازی بهترین بوده تو زندگیم.اینکه شپرد تو بازی نباشه واقعاً ناراحت کنندس ولی در هر حال سبک بازی فوق العادس.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه