کنسول بازی جدید نینتندو هیبریدی خواهد بود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کنسول بازی جدید نینتندو

براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت نینتندو کیت‌های توسعه‌ی کنسول جدید خودش را در اختیار بازی‌سازان مختلف قرار داده است.

به‌نظر می‌رسد کنسول جدید نینتندو به شکلی طراحی شده که می‌توان از آن به عنوان یک کنسول دستی قابل حمل هم استفاده کرد.

شرکت نینتندو در E3 امسال اعلام کرد که در حال ساخت کنسول بازی جدیدی است. کنسولی که فعلا NX نامیده می‌شود و به احتمال زیاد در اوایل سال ۲۰۱۶ به شکل رسمی معرفی خواهد شد.

به‌تازگی اطلاعاتی از این کنسول جدید منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد که نینتندو کیت‌های توسعه‌ی این کنسول را در اختیار بازی‌سازان قرار داده تا آن‌ها بتوانند برای این محصول بازی تولید کنند. همچنین مشخص شده که این کنسول به شکلی طراحی شده که می‌توان از آن مانند یک دستگاه بازی قابل حمل استفاده کرد. به نظر می‌رسد که بخشی از این کنسول از بدنه اصلی جدا می‌شود و بازی‌کننده‌ها می‌توانند آن را به مکان‌های مختلف ببرند.

ًNintendo NX

همچنین Wall Street Journal به این موضوع اشاره کرده که نینتندو از تراشه‌های جدیدی برای این کنسول استفاده کرده که شرکت AMD آن را تولید کرده است. این احتمال وجود دارد که تراشه‌ی ‌به کار رفته در کنسول جدید نینتندو از کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ هم قوی‌تر باشد.

در شایعات گفته شده که این کنسول بازی جدید قرار است در تیر ماه سال ۹۵ راهی بازار شود. احتمال می‌رود که محصول جدید نینتندو در اسفند ماه به شکل رسمی معرفی شود. به‌نظر می‌رسد که کنسول NX از دیسک نوری بهره نمی‌برد. در خبرهای قبلی هم گفته شده بود که این کنسول از حسگر استفاده می‌کند و براساس تکنولوژی‌های واقعیت مجازی ساخته خواهد شد.

شرکت نینتندو به WSJ گفته که در سال ۲۰۱۶ اطلاعات بیشتری از سخت‌افزار این محصول منتشر خواهد کرد.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه