اطلاعات جدید از گوشی گلکسی S7

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی که خبرها درباره دو گوشی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس بسیار زیاد است و همه نگاه‌ها به سمت این دو گوشی جلب شده، به‌نظر میرسد که سامسونگ گوشی دیگری را هم دردست ساخت دارد.

به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی S7 سامسونگ منتشر شده که بر اساس آن‌ها این گوشی همچنان از چیپ‌ست‌های اسنپ‌دراگون بهره می‌برد.

این گوشی که گلکسی S7 نام دارد، پرچم‌دار سال آینده این شرکت خواهد بود. براساس اطلاعات منتشر شده از یک سایت کره‌ای به‌نظر میرسد که سامسونگ قصد دارد از چیپ‌ست‌های اسنپ‌دراگون برای گوشی پرچم‌دار سال آینده خودش استفاده کند. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی گلکسی S7 در حال حاضر با اسم رمز «Jungfrau» شناخته می‌شود و سامسونگ در حال حاضر مشغول آزمایش مدل‌های اولیه‌ی این گوشی است.

سامسونگ درکنار استفاده از چیپ‌ست Exynos قصد دارد از چیپ‌ست‌های اسنپ‌دراگون هم برای این گوشی استفاده کند. قبلا خبرهایی درباره اختلاف سامسونگ با شرکت کوالکام شنیده شده بود، اما با توجه به منتشر شدن این خبر به نظر میرسد که رابطه‌ی این دو شرکت چندان هم با مشکل مواجه نشده است. به هرحال سامسونگ برای اینکه بتواند پردازنده‌های مورد نیاز خودش را تامین کند، نیاز به شرکت دیگری هم دارد؛ چرا که به تنهایی نمی‌تواند تمام پردازنده‌های گوشی‌های خودش را تولید کند. البته این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ درحال تست سخت‌افزارهای مختلف قبل از انتخاب مدل‌های نهایی برای محصول خودش باشد. پس تا قبل از اعلام رسمی، می‌توان منتظر تغییر همه چیز در سخت‌افزار این گوشی باشیم.

samsung

سامسونگ و شرکت کوالکام سال گذشته برسر مسایل مالی با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودند، اما به نظر میرسد که کوالکام توانسته برای تولید چیپ‌ست گوشی S7 با شرکت سامسونگ به توافق برسد. سامسونگ گوشی‌های گلکسی S6 در کشور کره را با چیپ‌ست Exynos عرضه کرده بود. همچنین اخبار جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که این شرکت از چیپ‌ست Exynos 7422 روی گوشی نوت ۵ استفاده خواهد کرد. به‌نظر میرسد که شرکت سامسونگ قصد دارد وابستگی خودش به شرکت کوالکام را کمتر کند و احتمالا از چند سال دیگر پردازنده تمام گوشی‌های خودش را تولید خواهد کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه