[گیمزکام ۲۰۱۶] اطلاعات جدید از بازی For Honor منتشر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یوبی‌سافت در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ اطلاعات جدیدی از بازی For Honor منتشر کرد. این شرکت در اولین اقدام خودش، نسخه‌ی Limited Edition این بازی را نشان داد. نسخه‌ی Limited Edition بازی For Honor شامل مضامین زیر می‌شود:

نسخه‌ی طلای که شامل بازی اصلی و دو نسخه‌ی Digital Deluxe به همراه Season Pass می‌شود.

یک بسته‌بندی مخصوص

یکسری کلاه‌خود فلزی که روی یک پایه‌ی چوبی قرار گرفته‌اند.

دیسک موسیقی‌های بازی

For-Honor-Collectors-Case-Detailed

براساس اطلاعات منتشر شده، افرادی که این بازی را پیش خرید کنند، می‌توانند مضامین بیشتری با نام Legacy Battle Pack در اختیار داشته باشند که شامل سه لباس منحصر به‌فرد برای قهرمان‌های بازی می‌شود.

همچنین مشخص شد که سه گروه اصلی قهرمان در بازی وجود دارند که شوالیه، سامورایی و وایکینگ هستند. در این گروه‌ها چهار نوع جنگجوی دیگر هم با نام‌های Vanguards، Assassins ، Heavies و Hybrids  وجود دارند.

امکانات شخصی‌سازی بسیار زیادی در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت و در آخر هر مسابقه‌ی چند نفره میزانی XP به آن‌ها داده می‌شود تا بتوانند به وسیله‌ی آن‌ها قابلیت‌ها و قدرت‌های جدید به‌دست بیاورند. همچنین این امکان فراهم شده تا گیمرها بتوانند آیتم‌هایی که در محیط مبارزه پیدا می‌کنند را برای خودشان بردارند.

یوبی‌سافت اعلام کرد که سناریوی چندنفره‌ی این بازی را می‌توان به شکل Co-Op و Split-Screen هم بازی کرد. حالت چندنفره‌ی For Honor شامل سناریوهای Dominion، Brawl 2v2، Duel 1v1، Skirmish و Elimination می‌شود.

در ادامه‌ی اطلاعات مشخص شد که نسخه‌ی آزمایشی این بازی در تاریخ ۲۵ شهریور ماه عرضه می‌شود. بازی For Honor در تاریخ ۲۶ بهمن ماه برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.

منبع: Gematsu

‌‌‌‌‌

 

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه