اما استون اسکار بهترین بازیگر زن را به خانه برد

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«اما استون» (Emma Stone) توانست امروز صبح اولین جایزه‌ی اسکار خودش را دریافت کند. استون برای بازی در نقش «میا دولان» (Mia Dolan) در فیلم «لا لا لند» (La La Land) نامزد دریافت جایزه‌ی «بهترین بازیگر زن» شده بود و توانست این جایزه را دریافت کند.

از بین تمام فیلم‌هایی که نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین فیلم شده بودند، اما استون تنها بازیگر زنی بود که برای دریافت جایزه نامزد شده بود.

استون پیش از این هم نامزد دریافت یک جایزه‌ی اسکار شده بود. استون در سال ۲۰۱۴ نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای بازی در فیلم «مردپرنده» یا همان Birdman شده بود. در چند هفته‌ی گذشته و در مراسم‌های مختلف، اما استون برای بازی در فیلم لا لا لند جوایز متعددی دریافت کرد. او در مراسم «گلدن گلوب» جایزه‌ی بهترین بازیگر زن را دریافت کرد و هم‌چنین در دو مراسم آکادمی فیلم بریتانیا (BAFTA) و انجمن بازیگران فیلم موفق به دریافت همین جایزه شد.

LaLaLandEmmaStone

از بین تمام فیلم‌هایی که نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین فیلم شده بودند، اما استون تنها بازیگر زنی بود که برای دریافت جایزه نامزد شده بود. کسانی که با استون برای دریافت جایزه‌ی بهترین بازیگر زن رقابت کردند، «روث نگا» برای بازی در فیلم Loving، «مریل استریپ» برای بازی در فیلم Florence Foster Jenkins، «ایزابل هوپرت» برای بازی در فیلم Elle و «ناتالی پورتمن» برای بازی در فیلم Jackie بودند.

به هنگام دریافت جایزه، اما استون از «دیمین شزل»، کارگردان فیلم لا لا لند و «رایان گازلینگ»، بازیگر دیگر این فیلم تشکر کرد.

فیلم لا لا لند نامزد دریافت ۱۴ جایزه شده بود؛ طوری که با این رقم، توانست رکورد در اسکار رکورد شکنی کند. از این تعداد نامزدی، لا لا لند برنده‌ی شش جایزه شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌

اسکار ۲۰۱۷ را از دیجی‌کالامگ دنبال کنید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar آدی

    حقش بود
    واقعابازیگرتوانمندیه

  2. Avatar کیانوش کاویانی

    کلا رایان گازلینگ و اما استون زوج جالبین برای فیلم های ژانر کمدی !
    توی فیلم “کریزی استیوپید لاو” هم بازی خوبی داشتن !
    (و البته توی فیلم “دسته ی گنگستر” هم، هم بازی بودن)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه