امتیازات بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection منتشر شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection تا مدتی دیگر راهی بازار می‌شود و سایت‌ها و رسانه‌های مختلف آن‌را مورد نقد و بررسی قرار داده‌اند. امتیازاتی که این بازی به‌دست آورده، بیانگر این موضوع است که با عنوانی با کیفیت سرو کار داریم.

بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection در تاریخ ۱۵ مهر برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود و توانسته امتیازات بسیار خوبی را به‌دست بیاورد.

بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection که شامل سه نسخه اول مجموعه بازی‌های Uncharted برای کنسول پلی‌استیشن ۳ می‌شود، تامدتی دیگر برای کنسول پلی‌استیشن ۴ راهی بازار می‌شود. این سه بازی با بهبودهای گرافیکی همراه بودند تا افرادی که می‌خواهند آن‌ها را روی کنسول پلی‌استیشن ۴ بازی کنند، تجربه خوبی به‌دست بیاورند. سه نسخه مجموعه بازی‌های Uncharted با کیفیت ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم برثانیه روی PS4 اجرا می‌شوند. البته در این مجموعه سناریوی چندنفره این عنوان‌ها قرار نگرفته است، اما با تجربه آن می‌توانید به نسخه آزمایشی سناریوی آنلاین بازی Uncharted 4: A Thief’s End که در آذر ماه عرضه می‌شود، دسترسی پیدا کنید.

در ادامه می‌توانید امتیازاتی که این بازی به‌دست آورده را مشاهده کنید:

IGN – ۹
God is a Geek – ۱۰
USgamer – ۴.۵/۵
IGN Spain [Spanish] – ۸.۵
EGM – ۸.۵
Digital Spy – ۴/۵
GameSpot – ۸
Videogamer – ۷
The Jimquisition – ۸
Metro – ۸
GamesVillage [Italian] – ۹.۴
GamesRadar+ – ۴/۵

این بازی در تاریخ ۱۵ مهر ماه راهی بازار خواهد شد. شرکت سونی باندل مخصوصی از کنسول پلی‌اسیشن ۴ را به همراه این بازی راهی بازار خواهد کرد.

uncharted-collection-ps4

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ali

    کلا به بازی کالکشن نباید نمره داد الان امتیاز این بازی در کل شد ۸۵ که از نظر من برای همچین شاهکاری اصلا مناسب نیست , در ضمن این گیم اسپاتم یاد گرفته در کل زد حال باشه :/۸

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه