امکان ساختن چهار شخصیت در بازی The Division وجود دارد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
the division

شرکت یوبی‌سافت که بازی نقش‌آفرینی The Division را در دست ساخت دارد، به‌تازگی گفته که بازی‌کننده‌ها می‌توانند با یک اکانت چهار شخصیت مختلف بسازند.

بازی The Division در تاریخ ۱۸ اسفند ماه راهی بازار می‌شود.

اگر می‌خواهید این بازی را در سطح‌های مختلف با افراد متفاوت بازی کنید، نیاز به شخصیت‌های مختلفی دارید. یوبی‌سافت کاری کرده که بازی‌کننده‌ها بتوانند با اکانت خودشان چهار شخصیت تولید کنند و در زمان‌های مختلف یکی از آن‌ها را برای بازی کردن انتخاب کنند.
سیستمی که یوبی‌سافت برای این بازی در نظر گرفته به سیستمی که در بازی Destiny وجود دارد، شبیه است و بازی‌کننده‌ها می‌توانند در هر لحظه‌ای که می‌خواهند شخصیت خودشان را عوض کنند.
لارس وینسنت (Lars Vincent) سرپرست بخش «طراحی رابط کاربری بازی» در این‌باره گفت:” بازی‌کننده‌ها می‌توانند بیش از یک شخصیت را در بازی The Division‌ تولید کنند. بازی‌کننده‌ها می‌توانند در یک لحظه چهار شخصیت داشته باشند و از همان منوی اصلی یکی از آن‌ها را برای وارد شدن به بازی انتخاب کنند. این روند بسیار جالب خواهد بود و بازی‌کننده‌ها می‌توانند با افراد مختلفی که در سطح‌های متفاوت قرار دارند بازی کنند. شما می‌توانید شخصیت‌های جدید بسازید تا به بازی‌کننده‌های تازه وارد کمک کنید.”
بازی The Division در تاریخ ۱۸ اسفند ماه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی راهی بازار می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Video Gamer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. میلاد REAL

    تنها بازی ایی که بعد از دوران گیمم ((دو سالی میشه اون دوران پر شور تموم شده)) هنوز بی صبرانه منتظرش هستم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه