اپل مردم را در انتظار خودروی خودش نگه می‌دارد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم کوک

به‌تازگی «تیم کوک» (Tim Cook) مدیرعامل شرکت اپل در صحبت‌هایی به این موضوع اشاره کرد که فعلا مردم باید منتظر خودروی این شرکت باشند؛ اما نتیجه نهایی تمام علاقه‌مندان را هیجان‌زده می‌کند.

شایعات به عرضه‌ی خودروی اپل در سال ۲۰۲۰ اشاره می‌کنند.

در حالی که اپل به شکل رسمی ساخت خودروی خودش را اعلام نکرده، شایعات درباره‌ی این موضوع بسیار زیاد است. البته مدتی پیش تیم کوک مدیرعامل این شرکت در صحبت‌هایی گفت که درباره‌ی ایده‌ی ساخت خودروی هوشمند فکر می‌کند. همین موضوع احتمال معرفی این خودرو را دو چندان کرده است.

کوک در جواب سوالی که پیرامون ساخت خودروی اپل پرسیده شد گفت:” یادتان می‌آید که در کودکی و در زمان عید سال نو چه اشتیاقی برای باز کردن کادو و عیدی‌های مختلف داشتید؟ خودروی اپل هم فعلا همان حال و هوای سال نو و باز کردن کادوهای مختلف را دارد.”

صحبت‌های کوک به این معنا خواهد بود که مردم فعلا باید منتظر دیدن این خودرو باشند تا در آینده بتوانند یک محصول باکیفیت را مشاهده کنند. در حالی که اپل یک شرکت تولید کننده‌ی اتومبیل نیست، قصد دارد وارد این حوزه شود و مردم را هیجان‌زده کند. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که خودروی هوشمند اپل در سال ۲۰۲۰ راهی بازار می‌شود.

تا این لحظه مشخص شده که اپل افراد مختلفی از شرکت‌های تسلا و Fiat Chrysler استخدام کرده و همین موضوع شایعه‌ی ساخت خودرو توسط این شرکت را به‌ وجود آورده‌اند.

‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سجاد

    اول Map و بعد از اون car play . همین الانش هم در بعضی از این حوزه ها آزمون و خطاهاش رو شروع کرده.
    کاری که در این حوزه داره انجام میده خیلی شبیه بقیه سیاست هاش هست. اول روی Apple watch امکانات force touch رو قرار میده (اولین آزمون). بعد روی آیفون همون رو با اسم ۳D touch عرضه میکنه (دومین تست). اما در اصل هیچ کدوم از این ها محصول نیست. محصول اصلی این اختراع Apple pencil هست که قراره معرفی بشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه