اولین اطلاعات از دوربین EOS 80D کانن لو رفت

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
EOS 80D

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از دوربین EOS 80D شرکت کانن به بیرون درز کرده که به وجود یک سنسور ۲۴٫۲ مگاپیکسلی روی این محصول اشاره می‌کنند.

دوربین EOS 80D با کیفیت Full HD و ۶۰ فریم برثانیه فیلم‌برداری می‌کند.

از چند ماه پیش شایعه‌ی معرفی دو دوربین EOS 1D X MK II و EOS 80D از طرف کانن شنیده شده بود. به نظر می‌رسد که اکنون به زمان معرفی این دوربین‌ها نزدیک شده‌ایم. به‌تازگی سایت Digicame-info اطلاعات و تصاویر جدیدی از دوربین EOS 80D منتشر کرده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، سرعت عکاسی پیاپی این دوربین ۷ فریم برثانیه است. برای این محصول از فوکوس خودکار ۴۵ نقطه‌ای استفاده شده و سنسور نورسنج آن هم ۷۵۰۰ پیکسلی RGB+IR است. گستره‌ی ISO دوربین EOS 80D بین ۱۰۰ تا ۱۶۰۰۰ است و چشمی اپتیکال آن هم ۱۰۰ درصد میدان دید را پوشش می‌دهد.

از دیگر مشخصات این دوربین می‌توان به صفحه نمایش ۳ اینچی لمسی، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت Full HD و ۶۰ فریم برثانیه، HDR، وای-فای داخلی و NFC اشاره کرد. همچنین برنامه‌ای برای این محصول در نظر گرفته شده که روی تلفن‌های همراه هوشمند نصب می‌شود.

هنوز مشخص نشده که این دوربین در چه تاریخی معرفی خواهد شد، اما از آنجایی که سایت Digicame-info تصاویری هم از این محصول منتشر کرده، به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا معرفی آن باقی نمانده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این دوربین را مشاهده کنید:

EOS 80D
EOS 80D
EOS 80D

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع:‌ Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه