اولین اطلاعات از Call of Duty جدید به بیرون درز کردند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به اطلاعات لو رفته از قسمت جدید مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty)، این قسمت با نام Call of Duty: Infinite Warfare راهی بازار می‌شود و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی «ندای وظیفه‌ی ۴: جنگ‌های مدرن» (Call of Duty 4: Modern Warfare) هم در آن قرار دارد.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان راهی بازار می‌شود.

قسمت جدید بازی ندای وظیفه به صورت تصادفی در شبکه‌ی Playstation Network قرار گرفت و به سرعت حذف شد. این بازی که Call of Duty: Infinite Warfare Legacy Edition نام دارد، شامل نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی COD 4: Modern Warfare هم می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌

تصویر تبلیغاتی بازی Call of Duty: Infinite Warfare

تصویر تبلیغاتی بازی Call of Duty: Infinite Warfare

حتی یکی از کاربران سایت Reddit تصویری منتشر کرده که مربوط به تبلیغات این عنوان می‌شود. در این تصویر مشخص شده که این قسمت از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه در تاریخ ۱۴ آبان سال ۹۵ راهی بازار خواهد شد. البته حساب کاربری این کاربر سایت Reddit پس از مدتی از سایت حذف شد. شرکت اکتیویژن هم هنوز هیچ کدام از اطلاعات منتشر شده را تایید نکرده است. شایعات گفته‌اند که بازی ندای وظیفه‌ی جدید هفته آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

این قسمت از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه توسط استودیوی Infinity Ward ساخته خواهد شد. این استودیو سه سال پیش بازی Call of Duty Ghost را هم راهی بازار کرده بود.

منبع: IGN

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه