اولین تریلر فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

دو روز پیش اولین تریلر فیلم سینمایی Rogue One: A Star Wars Story از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان منتشر شد. تریلری که با دیدن آن می‌توان دریافت، فیلم جدید Rogue One قرار است با آثار پیشین این مجموعه‌ی حماسی تفاوت داشته باشد. فیلم سینمایی Rogue One اولین اسپین‌آف از مجموعه‌ی جنگ ستارگان، به کارگردانی «گرت ادواردز» (Gareth Edwards) است که پیش از این فیلم‌هایی مثل «گودزیلا» (Godzilla) و «هیولاها» (Monsters) را  ساخته. این فیلم اولین اسپین‌آف از چندین اسپین‌آف برنامه‌ریزی شده برای مجموعه‌ی جنگ ستارگان است. گفته می‌شود داستان فیلم هم پیش از اتفاقات داستان مجموعه‌ی اصلی رخ می‌دهد.

در این فیلم، گروهی به رهبری «فلیسیتی جونز» (Felicity Jones) بازیگر فیلم‌‌هایی چون «نظریه‌ی همه‌چیز» (The Theory of Everything) و «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲» (The Amazing Spider-Man 2)، قصد دارند، نقشه‌های «ستاره‌ی مرگ» (Death Star) را بدزدند. به نظر می‌رسد، این‌ها همان نقشه‌هایی هستند که «شاهزاده لیا» (Leia) در اولین فیلم از سری جنگ ستارگان که در سال ۱۹۷۷ ساخته شده بود در بانک حافظه‌ی R2-D2 نگه ‌می‌داشت. فلیسیتی جونز، که در فیلم در نقش کاراکتر «جین ارسو» (Jyn Erso) ظاهر می‌شود، در مرکزیت فیلم قرار دارد و پیداست که از همان ابتدای فیلم یک شورشی است. از آن‌جا که یک مقام ناشناس لیستی از جرم‌های متعدد جین، از جمله جعل پول و خشونت تهیه کرده، می‌توان حدس زد او یک شورشی است.

سال گذشته، در مراسم بزرگداشت مجموعه‌ی جنگ ستارگان، ادواردز درباره‌ی موضوعات الهام‌بخش ساخت این فیلم صحبت کرد و این‌که چگونه در پی ساخت فیلمی بوده که از قسمت‌های قبلی جسورانه‌تر باشد. او از فیلم «نجات سرباز رایان» ساخته‌ی «استیون اسپیلبرگ» به‌عنوان یکی از موارد الهام‌بخش برای ساخت Rogue One: A Star Wars Story نام برد. شاید آن سرباز مشکی‌پوش که در تریلر فیلم می‌بینیم و آن هیاهو و فضای جنگی به این نکته از سخنان ادواردز اشاره داشته باشد.

حتما در مورد جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان با عنوان «نیرو برمی‌خیزد» (The Force Awakens) شنیده‌اید. این فیلم از جلوه‌های ویژه و پیش‌رفته‌ی سینمایی خوب و مورد قبولی برخوردار بود و توانست در زمینه‌ی فروش چندین و چند رکورد مختلف ثبت کند. اما حالا از تریلر Rogue One می‌توان دریافت که حتی بیش‌ از آن در تلاش است تا مجموعه‌ی جنگ ستارگان را به‌سوی جهانی با ارزش‌های سینمایی بروزتر، شبیه به کاری که استودیوی «مارول» (Marvel) در سال‌های اخیر انجام داده، پیش ببرد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم سینمایی جدید Rogue One: A Star Wars Story را ببینید:

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه