اولین تصاویر گوشی اکسپریا C6 لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

امروز اولین تصاویر از گوشی اکسپریا C6 سونی به بیرون درز کرد که صفحه نمایش بزرگ این محصول و دوربین جلوی آن که به فلش هم مجهز شده را به نمایش در می‌آورند.

گوشی اکسپریا C6 از یک صفحه نمایش ۶ اینچی بهره می‌برد و دوربین جلوی آن هم فلش LED‌ دارد.

بخش موبایل شرکت سونی در چند سال گذشته شرایط خوبی نداشته و محصولات این بخش با فروش بالایی مواجه نشده‌اند؛ اما این موضوع باعث نشده که سونی این بخش را رها کند و همچنان محصولات مختلفی را راهی بازار می‌کند. سونی چند ماه پیش گوشی اکسپریا C5 Ultra را عرضه کرده بود که برای عکاسی‌های سلفی مناسب بود. به نظر می‌رسد که این شرکت در حال ساخت نسل جدید این تلفن همراه هوشمند میان‌رده است.

به‌تازگی تصاویری از گوشی C6 منتشر شده و با نگاهی به این تصاویر متوجه خواهید شد که این تلفن همراه هوشمند صفحه نمایش بسیار بزرگی دارد که احتمالا ۶ اینچ خواهد بود. همچنین این تلفن همراه هوشمند یک محصول میان‌رده خواهد بود که دوربین جلوی آن برای عکاسی‌های سلفی طراحی شده است.

Xperia C6

گوشی اکسپریا C6

در تصاویر لو رفته مشخص شده که دوربین جلوی گوشی C6 به فلش مجهز شده و می‌توان به وسیله‌ی آن در محیط‌های تاریک هم عکس گرفت.

به نظر می‌رسد که قاب جلو و پشت گوشی خمیده هستند و فاصله‌ی صفحه نمایش تا لبه‌های گوشی هم بسیار کم است.

به احتمال زیاد این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایشی با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می‌برد و یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک P10 برای آن در نظر گرفته شده است. در حال حاضر تاریخ عرضه و قیمت این محصول مشخص نشده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

Xperia C6
Xperia C6
Xperia C6
Xperia C6
Xperia C6

‌‌‌‌‌

منبع: Xperia Blog

‌‌‌‌‌

  ????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد نعیمی

    سلام خبری جدید ی از این گوشی نیس؟؟؟ لطغا جواب بدید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه