اولین تصویر نکسوس ال‌جی لو رفت

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته یک تصویر واقعی از نکسوس شرکت ال‌جی در فضای مجازی منتشر شد. انتظار می‌رود این شرکت محصول جدید خود را در آینده‌ای نزدیک همراه با «فبلت» (Phablet) نکسوس شرکت هوآوی رونمایی کند.

اخیرا نخستین تصویر واقعی از نکسوس جدید شرکت ال‌جی منتشر شد. این محصول با همکاری دو شرکت ال‌جی و گوگل در حال طراحی و تولید است.

براساس تصویر منتشر شده، شرکت سازنده، این محصول را در رنگ سفید طراحی کرده است. اخیرا هم تصاویری از رندرهای سه‌بعدی نکسوس ال‌جی منتشر شد که برخی جزییات این محصول را نشان می‌دهد. براساس این اطلاعات، در نکسوس ال‌جی از تکنولوژی حسگر اثرانگشت و یک دوربین اصلی با فلش دوگانه‌ی LED همراه با فوکوس لیزری بهره گرفته شده است. همچنین براساس شایعه‌ها در این محصول از یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های نکسوس ال‌جی باید به دو بلندگوی استریو در جلو و پورت USB Type-C اشاره کرد. همچنین گوگل قصد دارد این محصول را مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید M معرفی کند.

LG-nexus

مدتی است گوگل در حال همکاری با دو شرکت ال‌جی و هوآوی در زمینه طراحی و تولید دو نکسوس جدید است. پیش از این اخبار و شایعه‌های زیادی در مورد این دو گوشی منتشر شده بود. اخیرا هم یک منبع معتبر، اطلاعاتی در مورد جزییات سخت‌افزاری آن‌ها منتشر کرده است. به‌گفته‌ی این منبع طول نکسوس ۵.۲ اینچی شرکت ال‌جی ۱۴۶.۹ میلی‌متر و عرض آن ۷۲.۹ میلی‌متر است. لازم به‌ذکر است که ضخامت بخشی از این گوشی ۹.۸ میلی‌متر و بخش دیگر آن ۸ میلی‌متر است. همچنین طول نکسوس ۵.۷ اینچی شرکت هوآوی ۱۵۹.۴ میلی‌متر و عرض آن ۷۸.۳ میلی‌متر است. همچنین ضخامت بخشی از این محصول ۶.۶ میلی‌متر و بخش دیگر آن ۸.۵ میلی‌متر است. لازم به‌ذکر است تفاوت در ضخامت قسمت پایینی و بالایی این نکسوس‌ها نشان‌دهنده‌ی شکل خمیده‌ی قاب پشتی آن‌ها است. عدد بزرگ‌تر مربوط به ضخیم‌ترین بخش و عدد کوچک‌تر مربوط به قسمت‌های نازک نزدیک به لبه‌ها است. همچنین ممکن است این تفاوت در ضخامت به‌دلیل برآمدگی لنز دوربین هم باشد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه