اولین تصویر لو رفته از گوشی جدید بلک‌بری را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت TCL که از این به بعد گوشی‌های بلک‌بری را تولید می‌کند، به احتمال زیاد در نمایشگاه CES 2017 چند تلفن همراه هوشمند به نمایش در می‌آورد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که یکی از این محصولات که صفحه کلید فیزیکی هم دارد با نام «مرکوری» (Mercury) شناخته می‌شود. امروز تصویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده و به نظر می‌رسد که گوشی Mercury مدل کوچک‌تر بلک‌بری پاسپورت باشد.

شایعات می‌گویند که گوشی جدید بلک‌بری از صفحه نمایش خمیده بهره می‌برد و به همین دلیل شباهت زیادی به سایر گوشی‌های بازار که صفحه نمایش خمیده دارند، پیدا کرده است. البته در پایین صفحه نمایش هم صفحه کلید فیزیکی گوشی قرار گرفته است.

گوشی بلک‌بری مرکوری به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ مجهز شده و گفته شده که باتری آن می‌تواند تا دو روز دستگاه را روشن نگه‌دارد. البته اندازه‌ی صفحه نمایش آن به دلیل استفاده از صفحه کلید فیزیکی کوچک شده و کاربران با یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی مواجه می‌شوند. سنسور تشخیص اثر انگشت این محصول هم روی دکمه‌ی Space قرار گرفته است. تلفن همراه هوشمند مرکوری اولین محصول بلک‌بری خواهد بود که به تکنولوژی Biometric Reader مجهز شده است.

در ادامه می‌توانید تصویر لو رفته از این محصول را ببینید:

two-renders-of-the-blackberry-mercury-leak

منبع: GizmoChina

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar عرفان

    بلک بری غولی بود برای خودش بلک بری در امنیت و کیفیت خلاصه میشه;)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه