اپراتورهای موبایل آمریکا فروش گلکسی نوت ۷ را متوقف کردند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

منفجر شدن مدل‌های جایگزین و به ظاهر سالم گلکسی نوت ۷ باعث شد که اپراتورهای موبایل آمریکا از فروش این محصول خودداری کنند. براساس اطلاعات منتشر شده AT&T، Verizon و T-Mobile از جمله اپراتورهایی هستند که دست به چنین کاری زده‌اند.

سه اپراتور AT&T، Verizon و T-Mobile فروش گلکسی نوت ۷ را متوقف کردند.

شرکت AT&T یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای موبایل آمریکا به حساب می‌آید که مدل‌های اولیه‌ی گلکسی نوت ۷ را با مدل‌های سالم تعویض کرد و پس از منفجر شدن مدل‌های جدید دیگر آن‌ها را نمی‌فروشد. این اپراتور هنوز اعلام نکرده که از چه زمانی فروش گلکسی نوت ۷ را از سر می‌گیرد؛ اما سامسونگ گفته بود که همچنان روی مشکل انفجارهای گوشی جدیدش تحقیق می‌کند.

در ادامه‌ مشخص شده که اپراتور Verizon هم از فروش گلکسی نوت ۷ خودراری کرده است.‌ این شرکت در بیانیه‌ی خودش گفته:” سامسونگ روی امنیت محصولاتش کار می‌کند. همزمان با ادامه‌ی تحقیقات این شرکت تا برطرف شدن مشکل، ما از فروش نوت ۷ خوداری می‌کنیم. افرادی هم از ما این گوشی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند آن را با محصولات دیگر تعویض کنند.”

تا این لحظه مشخص شده که ۵ عدد از مدل‌های سالم گلکسی نوت ۷ منفجر شده‌اند و همین موضوع باعث شده که اپراتورهای موبایل در آمریکا و حتی کشورهای مختلف فروش این محصول را متوقف کنند. حالا باید ببینیم که مشکل این تلفن همراه هوشمند چه زمانی برطرف می‌شود.

منبع: The Verge – Ubergizmo

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    کل محصولاتشون بی کیفیته… S4 که داغ میکرد (فکر کنم) یادتون هست.. و گوشی های قدیمی و قدیمی تر که هرکدوم هزاران عیبو ایراد دارند.
    اپل رو هم قبول ندارم. همش تو انحصاره! هر کوفتی بخوای دانلود کنی باید بری اپ استور ! 😐
    فقط سونی

    1. Avatar عطا

      والا s2 من الان ۵ساله خیلی خوب داره کار میکنه پسر عمه من ۵سال قبل همزمان با من آیفون ۴ خرید بعد از دو سال دیگه روشن نشد و نتونستن تعمیرش کنن ولی همچنان s2 خیلی خوب داره کار میکنه والا نمیدونم سامسونگ داره با گوشیای جدیدش چیکار میکنه اما قطعا گوشیای قدیمیش کیفیت خیلی خوبی داشتن که باعث شد سامسونگ برترین شرکت در زمینه موبایل بشه.

      1. Avatar رضا

        خخخ الان آپدیت ای او اس ۱۰ واسه ۵ به بعد امده پکمن که رو خیلی گوشیا کار نمیکنه رو ۴ مثله مرد جواب میده در جواب شما پسر عمه منم ۱ ماه قبل یه اس ۶ خرید الان ۱ هفتس خاموش شده هیچ کسم تا الان درستش نکر ده.

      2. Avatar محمد

        سامی تا دیروز پلاستیک میزد بعد بهترین شرکت در زمینه موبایله

  2. Avatar احمد

    مشتری مداری سامسونگو تحصین میکنم واسه اینکه کسی کشته نده میخواد تولیدو متوقب کنه عجب مشتری مداری .خخخخخخخ

  3. Avatar عطا

    سامسونگ با این اتفاقای نوت ۷ ضربه ی بزرگی رو خورد من خودم مدل s2 و note 3 رو چند سال قبل خریدم و تا الان سالمند و هیچ ایرادی ندارند ولی این نوت ۷ هنوز به بازار نیومده فروشش متوقف شد اصلا از سامسونگ انتظار نداشتم.

  4. Avatar Next is Now

    این چند تا مورد هم آخرین اتفاقات این گوشی بودن و نوت ۷ با قدرت بر میگرده

    1. Avatar محمدعلی

      باشه!

    2. Avatar سالار

      داداش سامبوم برای همیشه مرده

  5. Avatar سام

    کار سامسونگ تمام شد

    سامکپ بای بای

    1. Avatar سام

      اصلاح شد ببخشید،

      البته سامسونگ سود داشته نسبت به پارسال

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه