ویدیو پلیر همه فن حریف؛ نگاهی به اپلیکیشن MX Player

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر به دنبال یک ویدیو پلیر تمام عیار برای گوشی‌های اندرویدی هستید، قطعا اپلیکیشن MX Player همان چیزی است که لازم دارید. تقریبا هیچ فرمت ویدیویی و صوتی وجود ندارد که این اپلیکیشن قادر به پخش آن نباشد. به علاوه موتور پردازش پیشرفته‌ی این اپلیکیشن به خوبی از قدرت سخت‌افزار و پردازنده‌ی گرافیکی گوشی استفاده می‌کند تا مطمئن باشید سنگین‌ترین ویدیوها هم با بالاترین نرخ فریم اجرا خواهند شد. یکی از قابلیت‌های جالب و مفید اپلیکیشن MX Player میان‌برهایی است که هنگام پخش ویدیو در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای مثال می‌توانید با کشیدن انگشت به سمت چپ و راست روی صفحه‌نمایش به راحتی و سریع در ویدیو جلو و عقب بروید. همچنین امکان کم و زیاد کردن بلندی صدا با کشیدن انگشت به سمت بالا و پایین در بخش راست صفحه وجود دارد. اگر همین کار را در بخش چپ صفحه انجام دهید میزان نور پس‌زمینه‌ی صفحه‌نمایش کم و زیاد خواهد شد. یکی دیگر از قابلیت‌ها مفید اپلیکیشن MX Player پشتیبانی کردن آن از زیرنویس‌ها است. این اپلیکیشن با زیرنویس‌های فارسی هم سازگاری دارد و بدین ترتیب می‌توانید فیلم‌های مورد علاقه‌ی خود را در این اپلیکیشن به راحتی تماشا کنید. اپلیکیشن MX Player امکانات و قابلیت‌های جالب و مفید دیگری هم دارد که می‌توانید با اندکی کار کردن تمام آن‌ها را فرا بگیرید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از کافه بازار

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. امیر

    منکر امکانات عالی mx نیستم ولی جالبه پلیر پیشفرض گوشی های LG اکثر قابلیتهای این پلیر رو داره و حتی فرمتهای ویدئویی که به فکر جن هم نمیرسه رو بدون مشکل پخش میکنه.پشتیبانی از زیرنویس و چند زبانه بودنش هم بخوبی کار میکنه

  2. امیررضا

    من چند وقت پیش با یه فیلم مشکل پیدا کردم که صداش نه با پلیر گوشی پخش میشد نه با mx بعد فهمیدم که این پلیر ها فرمت صوتی اون فایل رو پشتیبانی نمیکردن!!!
    واسه همین رفتم سراغ vlc پلیر

  3. رضا

    پلیر همه فن حریف مثل mx player هم برای آیفون هست؟

  4. علی اشهدی

    واقعا عالیه، فیلم های دو زبانه رو هم پخش می کنه.

  5. Smash

    منم تا همین چند وقت پیش فکر میکردم MX بهترین ویدئو پلیر تو اندرویده. تا اینکه چند بار تو اجرای درستِ زیرنویسِ چنتا فیلم کم آورد.
    برنامه های دیگه رو امتحان کردم (الان دقیقاً یادم نیست جزئیات مشکل چی بود)، بلاخره تنها برنامه ای که مشکل رو حل کرد VLC بود.
    با اینکه تو ویندوز اصلاً ازش استفاده نمیکنم، ولی تو اندروید انتخاب اولم شد. کلاً از همه لحاظ حداقل یه کم بهتره. رابط کاربری، تنظیمات کامل و…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه