ویندوز را به اندروید بیاورید؛ نگاهی به اپلیکیشن Taskbar

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امکان شخصی‌سازی در اندروید واقعا انتهایی ندارد. اپلیکیشن «تسکبار» (Taskbar) یکی از اپلیکیشن‌های جالبی است که برای شخصی کردن گوشی اندرویدی خود می‌توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از اپلیکیشن Taskbar می‌توانید در گوشی یا تبلت اندرویدی تجربه‌ای شبیه به یک سیستم‌عامل دسکتاپ ایجاد کنید. این اپلیکیشن منویی شبیه به منوی استارت ویندوز دارد که اجازه می‌دهد تمام  اپلیکیشن‌های خود را به صورت فهرست یا گرید در آن ببینید. می‌توانید اپلیکیشن‌هایی را که نمی‌خواهید در این منو دیده شوند پنهان کنید و آن دسته از اپلیکیشن‌ها را که بیشتر استفاده می‌کنید به بالای فهرست بیاورید. در کنار دکمه‌ی استارت هم نواری از اپلیکیشن‌ها قرار دارد. بنا بر تنظیماتی که در اپلیکیشن Taskbar انجام داده‌اید، این نوار یا آخرین اپلیکیشن‌هایی را که استفاده کرده‌اید نشان می‌دهد، یا اپلیکیشن‌هایی را که بیش از همه به کار برده‌اید. می‌توانید تعداد اپلیکیشن‌هایی را هم که در این نوار قرار می‌گیرند تغییر دهید. حتی در صورت تمایل می‌توانید پراستفاده‌ترین اپلیکیشن‌های خود را به این نوار سنجاق کنید تا همیشه به سرعت به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اما جالب‌ترین قابلیت اپلیکیشن Taskbar این است که اجازه می‌دهد درست مانند محیط ویندوز، اپلیکیشن‌ها را به جای حالت تمام صفحه در داخل پنجره‌هایی باز و استفاده کنید. این قابلیت به ویژه روی صفحه‌نمایش بزرگ تبلت‌ها بسیار مفید خواهد بود. البته متاسفانه برای استفاده از قابلیت اپلیکیشن Taskbar، گوشی یا تبلت شما حتما باید به اندروید نوقا مجهز شده باشد.

دانلود از گوگل پلی

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. امیر

    سلام اندروید فوق العاده هست و کسایی که میگن خسته کننده هست پس بلد نیستن از اندروید استفاده کنن

    الان من به سوال داشتم اینکه کجای تنظیمات برنامه من باید حالت پنجره کوچک رو فعال کنم؟؟

  2. مریم

    منم واقعا از اندروید دیگه خسته شدم .هر روز ورژنش تغییر می کنه و اپدیتش درد سر داره و برنامه ها قدیمی میشن کلا همش باید در حال به روز رسانی باشی خسته کننده شده!

  3. javady

    سلام سیستم عامل اندروید واقعاضعیف هستش من دوسالی هستش که اندروید رو کنار گذاشتم وبه ویندوزفون روی اوردم واقعا ویندوزفون پشرفتهای زیادی کرده پشتیبانی خیلی قوی میشه ازش هفته ای نشده که براش ابدیت نیاد وچیزی به اسم هنگ تو ویندوزفون معنا نداره مخصوصا تو این اپدیتهای اخری تو استورش هم پره برنامه هستش برنامه های تایید شده نه برنامه های بی در و پیکر اندروید. مایکروسافت اعلام کرده که تو اپدیتهای اینده ویندوز دسکتاپ رو با ویندوزفون یکی میکنه .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه