اپل واچ ۲ با طراحی جدید در پاییز ۲۰۱۶ عرضه می‌شود

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Apple Watch

به نظر می‌رسد که شرکت «اپل» (Apple) طراحی جدیدی را برای نسل دوم ساعت هوشمند خودش در نظر گرفته و قصد دارد «اپل واچ ۲» (Apple Watch 2) را در پاییز سال ۲۰۱۶ راهی بازار کند.

اپل واچ ۲ با قابلیت‌های جدید در پاییز ۲۰۱۶ عرضه می‌شود.

براساس اطلاعاتی که از سوی سایت ۹to5Mac منتشر شده، نسل جدید ساعت هوشمند Apple Watch با طراحی جدید در پاییز سال ۲۰۱۶ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد این محصول جدید را در شهریور ماه آینده (سپتامبر ۲۰۱۶) معرفی کند. در گذشته به این موضوع اشاره شده بود که روند تولید Apple Watch 2 به دلیل مشکل در تولید قطعات لازم به تاخیر افتاده و به همین دلیل اپل نمی‌تواند محصول جدید خودش را زودتر معرفی کند. در گذشته شایعات به این موضوع اشاره کرده بودند که اپل واچ ۲ در اواخر اسفند ماه (ماه مارس) معرفی خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد که اپل واچ ۲ از سخت افزار جدیدتر، امکانات بیشتر و طراحی تازه‌ای بهره می‌برد. البته سایت ۹to5Mac به این نکته اشاره کرده که اپل در کنفرانس خبری که در ماه مارس برگزار می‌کند، مدل‌های جدیدی از نسل اول ساعت هوشمند اپل واچ را به نمایش در می‌آورد. مدل‌هایی که از متریال‌های جدید برای آن‌ها استفاده شده است.

Apple Watch

اپل واچ ۲ سخت افزار جدیدتری خواهد داشت.

نسل اول ساعت هوشمند اپل تا این لحظه بیش از ۱۲ میلیون دستگاه فروش داشته و اپل داک شارژ مخصوصی هم برای آن عرضه کرده است. البته استقبال از این محصول بسیار زیاد بوده و حتی بسیاری کاربران به جای خرید ساعت‌های لوکس سوییسی این محصولات را خریداری می‌کنند. شرکت اپل مدتی پیش سیستم عامل WatchOS 2‌ را برای این ساعت عرضه کرد که قابلیت‌های جدید به این محصول اضافه می‌کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar ( Ali S(asobhani99@gmail.com

    فقط لبۀ چرخندۀ gear s2 به کل این ساعت می ارزه . لوکس بودن و کلاسیک بودن سامسونگ رو کجا اپل واچ داره؟

  2. Avatar Next is Now

    فقط Gear S2

    1. Avatar علی جوادی

      موافقم دوست عزیز

    2. Avatar Un4given

      مخصوصا با اون سیستم تایزنش، مفت گرونه !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه