اپل واچ ۲ صفحه نمایش کوچک‌تری دارد

۱۴ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز تصاویری از قطعات تشکیل دهنده‌ی اپل واچ ۲ لو رفته است.  براساس این تصاویر لو رفته، نسل جدید ساعت هوشمند شرکت اپل صفحه نمایش کوچک‌تری دارد. اپل واچ ۲ همانند نسل قبلی خودش در دو مدل ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری ساخته می‌شود. شایعات می‌گویند که اپل ظرفیت باتری هر دو مدل را افزایش داده که این موضوع قطعا برای طرفداران این محصول اتفاق هیجان‌انگیزی خواهد بود.

اپل واچ ۲ صفحه نمایش کوچک‌تری دارد؛ اما از باتری بزرگ‌تری بهره می‌برد.

از دیگر تغییرات صورت گرفته در این ساعت هوشمند می‌توان به کوچک‌تر شدن اندازه‌ی صفحه نمایش اشاره کرد. همچنین مشخص شده که تراشه‌ی این ساعت با معماری ۱۶ نانومتری توسط شرکت TSMC طراحی شده است. به همین دلیل انتظار داریم که باتری این محصول عملکرد بهتری در مقایسه با مدل قبلی داشته باشد و بتوان چند برنامه را به شکل همزمان روی آن اجرا کرد.

Apple-Watch-2-battrey

استفاده از باتری با ظرفیت بیشتر در اپل واچ ۲

از طرف دیگر شایعات می‌گویند که اپل واچ ۲ از سنسور GPS بهره می‌برد تا کاربران به وسیله‌ی آن مسیریابی دقیق‌تری داشته باشند. همچنین سیستم عامل WatchOS 3 هم همزمان با معرفی این ساعت هوشمند عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود که مدل ۴۲ میلی‌متری نسل جدید ساعت هوشمند اپل با قیمت ۳۹۹ دلار  و مدل ۳۸ نانومتری با قیمت ۳۴۹ دلار راهی بازار شود.

Apple-Watch-2-display

منبع: WcctTech

‌‌‌‌

Birthday_Footer

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه