DxOMark: اکسپریا Z5 بهترین دوربین را در بین تمام موبایل‌ها دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته سایت DxOMark دوربین گوشی هوآوی ۶P را مورد بررسی قرار دارد که امتیاز بسیار خوبی به‌دست آورد. این گوشی در مکان دوم جدول بهترین دوربین‌های موبایل و پشت‌سر گوشی گلکسی S6 اج قرار گرفت.

سایت DxOMark‌ اعلام کرد که گوشی اکسپریا Z5 تا این لحظه بهترین کیفیت را در بین تمام گوشی‌هایی دارد که مورد بررسی قرار داده است.

امروز این سایت، آزمایش‌های بیشتری روی دوربین گوشی‌های مختلف انجام داده که در بین آن‌ها گوشی اکسپریا Z5 هم وجود داشت. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی DxOMark گوشی اکسپریا Z5 بهترین دوربین را در بین تلفن‌های همراه موجود در بازار دارد. این دوربین توانست امتیاز ۸۷ را از این سایت به‌دست بیاورد و بالاتر از گوشی گلکسی S6 اج قرار بگیرد.
گوشی نکسوس ۶P هم یک رده پایین‌تر رفت و در مکان سوم قرار گرفت. گوشی G4‌ شرکت ال‌جی هم در مکان چهارم دیده می‌شود و گوشی گلکسی نوت ۴ جایگاه پنجم را به‌دست آورده است. البته از آنجایی که این سایت هنوز بسیاری از تلفن‌‌های همراه را مورد بررسی قرار نداده، نام‌های بیشتری را در این لیست مشاهده نمی‌کنیم. به احتمال زیاد در روزهای آینده گوشی‌های بیشتری وارد این لیست می‌شوند و شاید جایگاه مقام اول تغییر کند.

xperiaz5-camera-1

تا زمانی که گوشی دیگری مورد بررسی قرار بگیرد، اکسپریا Z5 در مکان اول قرار دارد. گوشی اکسپریا Z5 در فوکوس خودکار عملکرد بسیار خوبی داشته و تراز سفیدی آن در سطح بالایی قرار دارد که می‌تواند رنگ‌ها را واقعی ثبت کند. تراز سفیدی با فلش هم مورد آزمایش قرار گرفته و باز هم تصاویر ثبت شده کیفیت خوبی داشتند.
در قسمت ویدیو این گوشی با استفاده از لرزش‌گیر اپتیکی تصاویر، نتایج بهتری نسبت به سایر گوشی‌ها به‌دست آورده است. در حالت فیلم‌برداری سریع فوکووس می‌کند و می‌تواند فیلم‌هایی با جزییات بالا ثبت کند. در فیلم‌ها رنگ‌ها واقعی هستند و نویز کمی دیده می‌شود.
دوربین گوشی اکسپریا Z5 در قسمت فیلم‌برداری امتیاز ۸۶ و در قسمت عکاسی امتیاز ۸۸ را به‌دست آورده است.

منبع: DxOMark

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar moahmmad

    عالیه این گوشی من هم یه دونه ازش می خرم

  2. Avatar علیرضا

    واقعا برترین گوشی بازاره من میخرمش

  3. Avatar Abbas

    It’s a Sony
    سونی است دیگر، گاهی دلش می‌خواهد بهترین باشد.
    ———————————————————————-

    دوربین گوشی اکسپریا Z5 در قسمت فیلم‌برداری امتیاز ۸۸ و در قسمت عکاسی امتیاز ۸۶ را به‌دست آورده است.
    این خط آخر، امتیاز ها رو جابه‌جا نوشتید.

    نظر قبلی آدرس سایتم رو اشتباه نوشتم، اگه میشه اینو تایید کنید!

  4. Avatar حمید

    فیلمبرداری اسلو موشنش که جای خود دارد

  5. Avatar سعید افشار

    بی دلیل نیست که سونی سنسور دوربین بقیه برندها معتبر تلفنهای همراه مثل آیفون رو تامین می کنه !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه