ایکس‌باکس ۳۶۰ بازنشسته می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تقریبا یک دهه از عرضه ایکس‌باکس ۳۶۰ به بازار می‌گذرد و ظاهرا شرکت مایکروسافت معتقد است بلاخره زمان خداحافظی با این کنسول فرارسیده. این شرکت اخیرا به صورت رسمی تایید کرده که تولید ایکس‌باکس ۳۶۰ را متوقف خواهد کرد. رییس بخش تولید ایکس‌باکس، فیل اسپنسر می‌گوید مایکروسافت به فروش دستگاه‌های فعلا موجود ایکس‌باکس ۳۶۰ در کشورهای مختلف ادامه خواهد داد اما این شرکت دستگاه‌های جدیدی از این کنسول را تولید نخواهد کرد.

xbox-2

اولین عرضه ایکس‌باکس ۳۶۰ به سال ۲۰۰۵ باز می‌گردد. عرضه این دستگاه موفقیت قابل‌توجهی برای مایکروسافت در پی داشت و این شرکت را به عنوان یکی از شرکت‌های مهم در تولید کنسول مطرح کرد. ایکس‌باکس ۳۶۰ تا امروز در سطح جهان بیش از ۸۰ میلیون دستگاه فروش داشته. در سال ۲۰۱۳ مایکروسافت کنسول جدید خود ایکس‌باکس ‌وان را عرضه کرد که این دستگاه هم مورد توجه کاربران قرار گرفت.

شرکت مایکروسافت تاکید کرده که صرفا تولید این کنسول را پایان خواهد داد و این به معنی پایان پشتیبانی از ایکس باکس ۳۶۰ های موجود از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نیست. سرورهای ایکس باکس لایو هم برای این کنسول به کار خود ادامه می‌دهند و کاربران می‌توانند با خیال راحت از دستگاه‌های‌شان در بازی‌های آنلاین استفاده کنند.

‌‌

منبع: Ubergizmo

 ‌‌کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar فیلم دوبله

    سرورهای ایکس باکس لایو هم برای این کنسول به کار خود ادامه می‌دهند و کاربران می‌توانند با خیال راحت از دستگاه‌های‌شان در بازی‌های آنلاین استفاده کنند.

    آسیاب به نوبت 😐

  2. Avatar Abolfazl

    تا الان ازش خوب پشتیبانی کرد
    ولی چقدر خوب میشد که اگه حتا با اومدن کنسول های جدید بازم بازی سازان بازی هایی در سطح سخت. افزار این کنسول های دوست داشتنی درست میکردن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه