باتری ضعیف‌تر آیفون ۶s سوژه‌ی جدید سونی

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شب گذشته شرکت اپل در جریان برگزاری رویدادی که برای معرفی جدیدترین محصولات هوشمند خود برگزار کرده بود، نسل جدیدی از آیفون را به‌طور رسمی معرفی کرد. اپل در آیفون ۶s و ۶s پلاس از یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و چیپ‌ست A9 استفاده کرده است. این شرکت همچنین در این نسل از آیفون کنترل لمس ۳ بعدی (۳D Touch Control) و ۲ گیگابایت رم را قرار داده است. این در حالی است که بسیاری از ویژگی‌های سخت‌افزاری این محصولات تفاوتی با آیفون‌های قبلی این شرکت نداشته و حتی در برخی موارد ضعیف‌تر شده است.

اپل شب گذشته نسل جدیدی از آیفون را به‌طور رسمی معرفی کرد. البته عمر باتری در این نسل از محصولات اپل کمتر از آیفون ۶ است.

عمر باتری در آیفون ۶s و ۶s پلاس اپل در مقایسه با آیفون ۶ و ۶‌پلاس این شرکت ضعیف‌تر شده است. شرکت اپل در آیفون جدید از یک باتری ۱۷۱۵ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است؛ این در حالی است که این شرکت برای آیفون ۶ یک باتری ۱۸۱۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده بود. این بدان معنی است که کاربران این نسل از آیفون هم مجبور هستند گوشی‌های خود را روزی یک‌بار یا بیش‌تر شارژ کنند.

زمانی‌که اپل در جریان این مراسم اطلاعاتی در مورد باتری مورد استفاده در این نسل از آیفون را اعلام کرد، سونی از آن به‌عنوان یک ایده‌ی جدید برای تمسخر و تبلیغ محصولات جدید استفاده کرد. این شرکت در حساب کاربری خود در توییتر یک توییت منتشر کرد. سونی در این توییت در مورد میزان عمر باتری آیفون‌های جدید اپل از سیری سوال پرسیده است.

اگر در خاطرتان باشد سونی هفته‌ی گذشته در جریان مراسم IFA 2015 برلین سری جدیدی از محصولات خود را با نام اکسپریا Z5، اکسپریا Z5 کامپکت و اکسپریا Z5 پریمیوم را به‌طور رسمی معرفی کرد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این سری از محصولات سونی این است که قابلیت نگه‌داری شارژ تا ۲ روز را دارند.

این شرکت همچنین در توییت منتشر شده لینک وب‌سایت خود را هم قرار داده تا کاربران iOS بتوانند اطلاعات بیش‌تری در مورد محصولات جدید از سری اکسپریا Z5 را مشاهده کنند.

siri

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar amir

    سونی یکی از ده شرکت برتر خلاق دنیاست طی رای گیری های انجام شده سامسونگ هم هیچ جایگاهی تو شرکت های خلاق نداره یکی از این خلاقیت هاش هم استفاده از خمیر سیلیکون و لوله های خنک کننده دوگانه تو گوشیه که باعث شده گرمای اسنپ ۸۱۰ رو کنترل کنه و اصلا گوشیش داغ نمیشه تو فعالیت های نیمه سنگین و تو فعالیت های سنگین هم تا حدی گرم میشه، باتری هم که همه شعار تبلیغاتی سونی رو در مورد باتری می دونن مانده گاری دو روزه بدون هیچ محدودیت!!!!!!پس لطفا دیگه همتون ساکت شین اگه اپل ۴۰ ساعت موسیقی پخش میکنه سونی ۸۰ ساعت موسیقی پخش میکنه و بقیه که خودتون بهتر میدونین

  2. Avatar امیر

    همیشه همینه.کسایی که زورشون نمیرسه رقابت کنن با تخریب و این خاله زنک بازی ها می خوان ناتوانیشون رو پوشش بدن.یرید نتایج تست ها رو ببینید بعد ذوق کنید از این بچه بازی ها.

  3. Avatar ابوذر

    سونی بهتره خواسش جمع این باشه که بازار گوشیهاش رو از دست نده و مثل خط تولید لبتاپ هاش ، گوشی هاش رو هم واگذار نکنه.
    http://www.digikala.com/News/News-10024/%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D9%85%D8%B1%D8%A8%D9%88%D8%B7-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-6s-%D9%88-6s-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF
    این هم تست باطری ۶ اس
    sony بهتره ساکت بشه
    http://www.apple.com/iphone-6s/specs/

  4. Avatar مجازنما

    حقیقتا سونی حق داشت از این موضوع بهره برداری کند

  5. Avatar حمید

    خیلی قشنگ گفته!
    واقعا چی به سر یادگار جابز آوردن…

  6. Avatar سینا

    دهنشون سرویس این شرکتا منتظر بهونن به اپل تیکه بندازن
    دم سونی هم گرم عجب تیکه ای انداخته انصافا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه