بازی جنگ ستارگان روی گوگل پلی و اپ استور عرضه شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

شرکت EA ماه‌ها خبر از ارایه‌ی بازی جنگ ستارگان می‌داد و حالا وقت‌اش رسیده و این بازی تحت عنوان «بازی جنگ ستارگان: کهکشان قهرمان‌ها» (Star Wars: Galaxy of Heroes) روی گوگل پلی استور برای سیستم اندروید در دسترس است.

این بازی به سبک نقش‌آفرینی نوبتی طراحی شده و شخصیت‌هایی محبوب فیلم مانند لوک اسکای‌واکر، هان سولو، دارت ویدر، چوباکا، آهوسکا و خیلی‌های دیگر در این بازی حضور دارند. در این‌جا علاوه بر شخصیت‌هایی که در سه‌گانه‌ی اصلی بودند، افرادی از سه قسمت بعدی هم وارد بازی می‌شوند.

از آن‌جایی که این بازی رایگان عرضه شده، دور از انتظار نیست که اپلیکیشن‌ها و آیتم‌های داخلی زیادی برای خرید پیش روی شما قرار می‌گیرد که قاعدتا باید آن‌ها را بخرید تا از بازی لذت ببرید.

طرح بازی به این صورت است که باید تیم خوبی برای خودتان دست و پا کنید و در مبارزه‌ها روی سیاره‌های مختلف پیروز شوید. هرچه تعداد مبارزه‌ها و پیروزی‌ها بیش‌تر باشد، امتیاز بیش‌تری می‌گیرید.

شما می‌توانید با «جودای» و «سیث» هر کدام از طرفین خب یا بد را آموزش بدهید و باید افراد تیم را با استراتژی خاصی انتخاب کنید، به طوری که در توانایی و مهارت، مکمل هم باشند و به عنوان یک تیم، نقطه‌ضعف‌های یکدیگر را پوشش بدهند.

در طول بازی، گاه به گاه شخصیت تازه‌ای را برنده می‌شوید. ولی با جمع کردن الماس هم می‌توان به افراد تیم اضافه کنید. نکته‌ی خیلی جالب بازی این‌جاست که اگر تعداد الماس‌های‌تان کافی نبود و حتما لازم بود تا تیم‌تان را گسترش بدهید، می‌توانید با پرداختن پول (واقعا باید پول بپردازید!) به الماس‌های‌تان اضافه کنید و بی معطلی، شخصیت تازه‌ای را بردارید.

از آن‌جایی که این بازی رایگان عرضه شده، دور از انتظار نیست که اپلیکیشن‌ها و آیتم‌های داخلی زیادی برای خرید پیش روی شما قرار می‌گیرد که قاعدتا باید آن‌ها را بخرید تا از بازی لذت ببرید.

شرکت اپل هم این بازی را روی اپ استور برای سیستم iOS آپلود کرده است.

Label_Downlaod4

Label_Downlaod24

منبع: Androidauthority

 

 

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه