[گیمزکام ۲۰۱۶] بازی Destiny: The Collection معرفی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «اکتیویژن» (Activision) به همراه استودیوی بازی‌سازی «بانجی» (Bungie) نسخه‌ی جدیدی از بازی «سرنوشت» (Destiny) با  نام Destiny: The Collection را معرفی کردند. این نسخه‌ی جدید برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود و شامل بازی اصلی و محتوای دانلودی آن می‌شود که The Dark Below، House of Wolves، The Taken King و Rise of Iron نام دارند. این بازی با قیمت ۵۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که محتوای دانلودی Rise of Iron هنوز عرضه نشده و قرار است در تاریخ ۳۰ شهریور ماه به همراه این نسخه‌ی جدید راهی بازار شود.

بازی Destiny The Collection در تاریخ ۳۰ شهریور ماه در کنار DLC جدیدی که Rise of Iron نام دارد، منتشر می‌شود.

 بازی Destiny: The Collection یک آیتم مخصوص دارد که گیمرها به واسطه‌ی آن می‌توانند لول شخصیت خودشان را به ۴۰ ارتقا بدهند. همچنین اگر این بازی را پیش خرید کنید می‌توانید سلاحی با نام Iron Gjallarhorn Rocket Launcher را در اختیار داشته باشید.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید:

‌‌‌‌

منبع: Gematsu

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar وحید

    فکر کنم تایتان فال ۱ بود این دویدن رو دیوار پرش های بلند رو تو بازی first person shooter باب کرد بعدش هم جنک ستارگان و cod و همین بازی نسخه یکش
    الان که فکر می کنم جدی جدی بازی سازی هم یک صنعت پول ساز شده هاااا
    مثل فیلم ها هالیودی که کلی عنوان در یکسال می آید و آخر سر می بینی در اون سال شاید تعداد محدودیش خوب باشه حالا بازی ها هم همینطور شده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه