بازی Gears of War 4 در پاییز ۲۰۱۶ عرضه می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
Gears of War 4

براساس اطلاعات منتشر شده بازی Gears of War 4 در پاییز ۲۰۱۶ به شکل انحصاری برای کنسول «ایکس باکس وان» (Xbox One) عرضه خواهد شد.

مایکروسافت اعلام کرد که بازی Gears of War 4 در پاییز ۲۰۱۶ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مایکروسافت در زمان معرفی بازی Gears of War 4 تنها اعلام کرده بود که این عنوان در فصل تعطیلات سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شود. براساس اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده، مایکروسافت تاریخ عرضه‌ی این بازی را به جلو انداخته و بازی‌کننده‌ها زودتر از زمانی که انتظار داشتند می‌توانند این عنوان را تجربه کنند.

این بازی در حالی در پاییز سال ۲۰۱۶ منتشر می‌شود که نسخه‌ی آزمایشی آن در بهار ۲۰۱۶ در دسترس بازی‌کننده‌ها خواهد بود. البته برای تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی Gears of War 4 باید بازی Gears of War: Ultimate Edition را خریداری کرده باشید. تا این لحظه مشخص شده که بیش از یک میلیون نفر بازی Gears of War: Ultimate Edition را خریداری کرده‌اند و می‌توانند این نسخه‌ی آزمایشی را تجربه کنند. براساس اطلاعات منتشر شده ۴۵ درصد افرادی که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی قسمت اول مجموعه بازی‌های Gears of War را خریداری کرده‌اند، برای اولین‌بار بوده که این مجموعه بازی‌ها را تجربه کرده‌اند.

مایکروسافت برای نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Gears of War یک باندل مخصوص را هم معرفی کرده بود که همچنان به فروش می‌رسد.

Xbox One Gears of War Ultimate Edtition

باندل مخصوص بازی Gears of War: Ultimate Edition

قطعا Gears of War 4 یکی از مهم‌ترین بازی‌های کنسول ایکس باکس وان در سال ۲۰۱۶ خواهد بود و بسیاری از بازی‌کننده‌ها را منتظر خودش نگه‌داشته است. در ادامه می‌توانید اولین تریلر این بازی که در E3 2015 به نمایش درآمده بود را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه