با عنوان Slashy Souls به استقبال بازی Dark Souls 3 بروید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

اگر نمی‌توانید برای تجربه‌ی بازی «ارواح تاریک ۳» (Dark Souls 3) صبر کنید، عنوان Slashy Souls را روی موبایل بازی کنید.

بازی Slashy Souls برای پلتفرم‌های اندروید و iOS‌ عرضه شده است.

در شهریور ماه سال ۲۰۱۵ بود که شرکت «نامکو باندای» (Namco Bandai) نام تجاری بازی Slashy Souls را ثبت کرده بود. در حالی که در آن زمان مشخص نشد که این نام تجاری مربوط به چه چیزی می‌شود، این شرکت اعلام کرد که Slashy Souls یک بازی در سبک «دونده» (Runner) است که به پایان نمی‌رسد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را روی موبایل تجربه کنند. فضای این بازی کاملا براساس دنیای ارواح تاریک ساخته شده و بازی‌کننده‌ها می‌توانند آن را از گوگل پلی و اپل استور دانلود کنند.

این بازی توسط استودیوی From Software سازنده‌ی مجموعه بازی‌های ارواح تاریک ساخته نشده و شرکت نامکو باندای با همکاری GameStop آن را ساخته است. موضوعی که در این بازی نظر شما را به سمت خودش جلب می‌کند، سختی آن خواهد بود. مبارزه با دشمنان مختلف و عبور از تله‌های مرگ‌بار هم بخشی از بازی به حساب می‌آیند.

بازی به سبک عنوان‌‌های ۱۶ بیتی ساخته شده و فضای دنیای ارواح تاریک را به شکل یک بازی کلاسیک شبیه‌سازی کرده است. روند بازی هم شامل جادوها، سلاح‌ها و مبارزه با غول‌ها و هیولاهای مختلف است. اگر از جمله علاقه‌مندان به مجموعه بازی‌های ارواح تاریک هستید، می‌توانید این بازی را دانلود کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر  و تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

Slashy Souls
Slashy Souls
Slashy Souls
Slashy Souls
‌‌‌‌‌‌‌

منبع: PolygonUbergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه