اپل از بروزرسانی جدید tvOS رونمایی کرد

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل در جریان کنفرانس WWDC 2016 امکانات جدیدی را که به Apple TV اضافه خواهد شد معرفی کرد. در گذشته  Apple TV تنها ۸۰ کانال داشت ولی با آپدیت جدید حال این رقم به ۱۳۰۰ کانال ویدیویی خواهد رسید. آیفون به یک اپلیکیشن ریموت جدید مجهز خواهد شد که از تمام امکانات ریموت Siri پشتیبانی می‌کند. سیری حال می‌تواند میان ۶۵۰۰۰۰ نمایش تلویزیونی مختلف جستجو کند. و محتوای مختلف را بر اساس موضوع بیاید. جستجوی Siri در tvOS آینده محتوای یوتوب را هم در بر خواهد گرفت.

اپل همچنین یکی از مشکلات آزاردهنده‌ی اپل تی‌وی را تصحیح کرده و اکنون با قابلیت به نام Single Sign-in تنها یکبار لازم است اطلاعات ورود خود را وارد کنید. بر اساس گفته‌ی ادی کیو این قابلیت به iOS هم خواهد آمد.

apple-wwdc-20160613-1260.0

سیری همچنین می‌تواند از طریق فرمان‌های صوتی شما را مستقیما به یک کانال زنده هدایت کند. اپل تی‌وی همچنین برای زمان‌هایی که در یک اتاق تاریک مشغول تماشای تلویزیون هستید به Dark mode مجهز خواهد شد. سیستم‌عامل جدید از ۴ کنترلر بازی به صورت هم‌زمان پشتیبانی خواهد کرد. گفتنی است اگر شما یک بازی جدید را روی آیفون خود نصب کنید که نسخه‌ای برای Apple TV داشته باشد، این نسخه به صورت خودکار روی Apple TV نصب خواهد شد. جدیدترین بروزرسانی همچنین امکانات جدیدی نظیر پوشه‌ها، نوشتن با فرمان صوتی، دسترسی به Photo Library و Live Photos را در بر خواهد گرفت.

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

E3_News

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه