تبلت گلکسی ویو چه ویژگی‌هایی دارد؟

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره‌ی تبلت گلکسی ویو منتشر شده است. این تبلت جدید سامسونگ که مدتی پیش مجوزهای لازم را از سازمان FCC دریافت کرده بود در نمایشگاه IFA به نمایش درآمد. به‌تازگی سایت SamMobile تصاویری از آن منتشر کرده است. تبلت گلکسی ویو یک محصول ۱۸٫۴ اینچی خواهد بود که جزو تبلت‌های میان‌رده به‌ شمار می‌رود.

تبلت گلکسی ویو می‌تواند حضور سامسونگ در بازار تبلت‌ها را پررنگ‌تر کند.

شرکت سامسونگ خودش را برای معرفی این تبلت آماده می‌کند. این محصول بیشتر به یک تلویزیون کوچک شباهت دارد و پایه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده، این شباهت را بیشتر کرده است. این تبلت را به راحتی می‌توان در مکان‌های مختلف قرار داد و با آن به تماشای فایل‌های ویدیویی پرداخت. در تصاویر منتشر شده از گلکسی ویو مشخص شده که کاربران می‌توانند پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی آن را جدا کنند.

تبلت گلکسی ویو

صفحه نمایش بزرگ این تبلت از ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌رود. به‌طور مثال بسیار راحت می‌توان روی این محصول دو نفره بازی کرد. همچنین از گلکسی ویو می‌توان برای کارهای آموزشی و فعالیت‌های اداری استفاده کرد.

تبلت گلکسی ویو

سامسونگ اعلام کرده که تبلت جدید خودش را در اوایل آبان ماه راهی بازار می‌کند و به نظر می‌رسد که در آینده خبرهای بیشتری درباره‌ی آن منتشر شود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه