تبلیغات تلویزیونی بازی The Division را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
The Division

در حالی که چند روز تا عرضه‌ی رسمی بازی The Division باقی‌مانده، شرکت یوبی‌ سافت پخش تبلیغات تلویزیونی این عنوان را آغاز کرد.

بازی The Division در تاریخ ۱۸ اسفند ماه عرضه می‌شود.

شرکت یوبی سافت دو ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرده که یکی از آن‌ها کاملا سینمایی است و دیگری بخشی از روند بازی را به نمایش در می‌آورد. در تریلر سینمایی که در ادامه می‌توانید آن را ببینید، درباره‌ی داستان بازی صحبت می‌شود و همچنین صحنه‌هایی از مجموعه بازی‌های Rabbids به نمایش در می‌آید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

در تریلر دوم هم صحنه‌هایی از روندبازی نشان داده می‌شود که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

البته از آنجایی که مایکروسافت و یوبی سافت برنامه‌ی مشترکی برای تبلیغات این بازی دارند، در تمام این تبلیغات تلویزیونی کنسول ایکس باکس وان هم به نمایش در می‌آید. حتی مایکروسافت باندلی از ایکس باکس وان را با یک ترابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌کند. البته تمام مضامین جدید بازی The Division در ابتدا برای کنسول ایکس باکس وان عرضه می‌شوند.

یوبی سافت اعلام کرده که برای این بازی مضامین رایگان و پولی متعددی منتشر خواهد کرد. این بازی دقیقا در تاریخ ۱۸ اسفند ماه (۸ مارس) عرضه می‌شود. البته The Division از هم اکنون به شکل غیر رسمی در بازار عرضه شده؛ اما از آنجایی که سرورهای بازی روی بازی‌کننده‌ها باز نیست، نمی‌توان این عنوان را تا قبل از تاریخ عرضه، تجربه کرد.

یوبی سافت مدتی پیش نسخه‌ی آزمایشی این بازی را هم منتشر کرده بود که براساس اطلاعات منتشر شده بیش از ۶٫۴ میلیون بازی‌کننده آن را تجربه کردند. این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Ali

    Wooowwww
    Excellentttt
    The best of game
    Amazing

  2. Avatar آرمین

    مایکی با این کارا ایکس باکس وان از شکست مفتضحانه نجات پیدا نمیکنه…..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه