تریلر جدید محافظان کهکشان ۲ را ببینید

۷ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در اولین تریلر فیلم «محافظان کهکشان ۲» توانستیم برای اولین بار نگاهی به ظاهر جدید شخصیت «گروت» بیاندازیم. تیزر جدیدی از این فیلم به مناسبت مسابقه‌ی قهرمانی فوتبال در امریکا منتشر شده است که شخصیت‌های جدید Guardians of the Galaxy Vol. 2 را برای‌مان به تصویر می‌کشد.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 قرار است در روز پنجم ماه می سال جاری میلادی اکران شود.

داستان قسمت دوم فیلم محافظان کهکشان، دقیقا پس از فیلم اول اتفاق می‌افتد. احتمالا فیلم اول را دیده‌اید و به یاد دارید که گروت خودش را فدا کرد تا بقیه‌ی افراد گروه زنده بمانند. در نتیجه، تنها چیزی که از گروت باقی ماند، یک شاخه کوچک بود. این شاخه بزرگ شده است و در محافظان کهکشان ۲، ظاهرا باید همه چیز را از ابتدا و مثل یک بچه یاد بگیرد.

GrootGuardians2

«جیمز گان»، کارگردان قسمت اول و دوم محافظان کهکشان، گفته بود به این دلیل گروت را تبدیل به یک بچه نکرده‌اند که بتوانند عروسک و مجسمه بفروشند و مارول او را مجبور نکرده است تا تمرکز فیلم بعدی را روی گروت بگذارند. جیمز گان گفته است: “به هر دلیل، گروت در فیلم اول زیاد جواب نداده بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا قسمت دوم را دقیقا پس از فیلم اول قرار دهم و کاری کنم که گروت بچه بماند.”

دیگر شخصیت‌های محافظان کهکشان، یعنی «استارلرد»، «درکس»، «راکت» و «گامورا» هم در تریلر جدید این فیلم حضور دارند. ظاهرا شخصیت «نبیولا» هم به این گروه اضافه شده است؛ نبیولا از ضد قهرمان‌های قسمت اول بود.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 قرار است در روز پنجم ماه می سال جاری میلادی اکران شود.

‌‌‌‌‌

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه