تریلر سینمایی Mass Effect: Andromeda منتشر شد

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتز، دومین تریلر سینمایی «مس افکت: آندرومدا» را منتشر کرده است؛ تریلری که به خوبی صحنه‌های اکشن بازی را به تصویر می‌کشد.

الکترونیک آرتز در توضیح تریلر جدید مس افکت: آندرومدا (Mass Effect: Andromeda) گفته است: “در کهکشانی بزرگ، اقدام به کشف رازهای متعددی کنید، با تهدید بیگانگان مبارزه کنید و برای خودتان گروهی بسازید تا بتوانید زنده بمانید. آینده‌ی نژاد انسان‌ها به دست شما رقم می‌خورد.”

می‌توانیم مجموعه‌ای از نژادهای جدید بیگانه و دشمنان را در طول این تریلر جدید ببینیم. برای اولین بار، دو شخصیت جدید به اسم «کورا هارپر» و «لیام کوستا» را می‌بینیم که قرار است کاراکتر اصلی شما را همراهی کنند. با اینکه می‌توانید در طول مس افکت: آندرومدا، از بین شخصیت دختر و پسر، یکی را انتخاب کنید، الکترونیک آرتز تریلر جدید بازی را با استفاده از شخصیت مرد بازی، یعنی «اسکات رایدر» ساخته است.

MassEffect-Andromeda

تریلر سینمایی جدید بازی را در ادامه ببینید.

در کنار تریلر سینمایی بازی، الکترونیک‌آرتز هم‌چنین تریلر دیگری از مس افکت: آندرومدا عرضه کرده است که تعدادی از افراد گروه را نشان می‌دهد. می‌توانید این تریلر را هم در ادامه ببینید.

مس افکت: اندرومدا قرار است در روز ۱ فروردین سال آینده، برای ایکس‌باکس وان، پلی‌اسیتشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. می‌توانید مجموعه مقالاتی که برای Mass Effect: Andromeda کار کرده‌ایم را از این جا دنبال کنید.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه