تصاویر جدیدی از تبلت ۱۸٫۴ اینچی گلکسی ویو منتشر شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وب‌سایت SamMobile ساعاتی پیش تصاویر جدیدی از گلکسی ویو، تبلت ۱۸٫۴ اینچی سامسونگ منتشر کرد.

گلکسی ویو برخلاف دیگر تبلت‌های جدید سامسونگ کلید خانه نخواهد داشت.

از زمانی که شرکت کره‌ای سامسونگ اشاره‌هایی به تبلت «سامسونگ گلکسی ویو» (Galaxy View) منتشر کرده، شایعات مختلفی درباره‌ی این دستگاه در گوشه و کنار به گوش خورده است. اول مشخصات فنی این دستگاه لو رفت و سپس گلکسی ویو مجوزهای لازم را از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) دریافت کرد.

تاکنون تنها تصویر موجود از این دستگاه همان تصویری بود که در تیزر تبلیغاتی رسمی سامسونگ ارایه شده بود؛ اما این تصویر جزییات چندانی از ظاهر گلکسی ویو فراهم نمی‌کرد. اما حالا شش تصویر جدید از زوایای مختلف این تبلت منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این تصاویر از یک ویدیوی تبلیغاتی گرفته شده باشد که سامسونگ آن را برای تبلت بزرگ ۱۸٫۴ اینچی‌اش آماده می‌کند. با این حساب احتمالا به زمان رونمایی از این گلکسی ویو نزدیک می‌شویم؛ اما هنوز هیچ‌چیز قطعا مشخص نیست.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید تبلت گلکسی ویو یک داک دارد که به عنوان پایه‌ی آن عمل می‌کند و با تا کردن آن می‌توان تبلت را در حالت ایستاده قرار داد. نکته‌ی جالب درباره‌ی این داک، دستگیره‌ی آن است که با وجود آن حمل این تبلت عظیم ۱۸٫۴ اینچی آسان‌تر می‌شود. این تصاویر همچنین دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی گلکسی ویو را هم نشان می‌دهند.

گلکسی ویو برخلاف دیگر تبلت‌های جدید سامسونگ کلید خانه نخواهد داشت، اما کلیدهای خازنی بازگشت و برنامه‌های اخیر در کناره‌ها قرار دارند. این تبلت به یک صفحه‌ی لمسی با وضوح ۱۰۸۰p، رم دو گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، بلوتوث، Wi-Fi، سیستم مکان‌یابی GPS مجهز خواهد بود. در این دستگاه از تراشه‌ی Exynos 7 Octa با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای استفاده شده است. احتمالا این تبلت با اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ عرضه خواهد شد.

v1 v2 v3 v4 v5

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: SamMobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سیدرضا

    ۱۸ اینچ ؟!!!
    خوب چجوری حملش کنیم ؟
    باید به طراحش بگیم یه گاری هم براش طراحی کنه !

  2. Avatar marshal

    تلوزیون ساخته؟

  3. Avatar Yas

    سامسونگی هم داره خراب میکنه همه چیو با هم قاطی میکنه اخرم فروش نمیکنه و مجبور میشه ارزون کنه مثل گوشی های که اندازه تبلت کردشون اینم از تبلت هاش که از لپ تاپ هم بزرگ تر شده فقط نمیدونم کسی که اینو میخره چجوری قراره اینو جابه جا کنهچون با این سایز اصلا کاربردی نیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه