تصاویر جدید از Dark Souls 3 منتشر شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
dark souls 3

مجموعه بازی‌های ارواح (Souls) در سال ۲۰۰۹ با عنوان ارواح شیاطین (Demon’s Souls) که برای کنسول پلی‌استیشن ۳ راهی بازار شد، به دنیای بازی‌های کامپیوتری معرفی شدند. از آن سال به‌بعد نسخه‌های بعدی با نام ارواح تاریک (Dark Souls) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفتند.

بازی ارواح تاریک ۳ در سال ۲۰۱۶ راهی بازار خواهد شد.

این مجموعه بازی‌ها که در سبک نقش‌آفرینی ساخته شده بودند به دلیل سختی بالا مورد توجه بازی‌کننده‌ها قرار گرفتند. مبارزه با دشمنان عجیب و غریب و بسیار بزرگ که از بین بردن آن‌ها ساعت‌ها زمان می‌خواست، از ویژگی‌های منحصر به فرد این عنوان به حساب می‌آید. با ورود به نسل جدید کنسول‌های بازی استودیوی From Software پس از عرضه‌ی بازی BloodBorne نسخه‌ی سوم مجموعه بازی‌های ارواح تاریک را معرفی کرد که برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی راهی بازار خواهد شد.
این بازی قرار در سال ۲۰۱۶ منتشر شود و بسیاری از علاقه‌مندان را منتظر خودش نگه‌داشته است. به‌تازگی تصاویر جدیدی از ارواح تاریک ۳ منتشر شده که می‌توانید در ادامه آن‌ها را مشاهده کنید:

darksouls 3 darksouls 3 darksouls 3 darksouls 3 darksouls 3 darksouls 3 darksouls 3 darksouls 3 darksouls 3 darksouls 3 darksouls 3

منبع: All Games Beta

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه