تصاویر و مشخصات احتمالی گوشی ZTE نوبیا Z11 منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نوبیا Z11

براساس مشخصات احتمالی گوشی نوبیا Z11 که در منابع خبری چینی منتشر شده، احتمالا این دستگاه شیشه‌ی خمیده خواهد داشت.

در این تلفن هوشمند از تراشه‌ اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده خواهد شد.

شرکت ZTE شاید در سطح شرکت‌های بزرگ‌تر چینی مثل شیائومی یا هواوی نباشد، اما این‌طور که به نظر می‌رسد، این شرکت تمام تلاش‌اش را می‌کند تا با دو برند برتر چینی همگام شود. ZTE در حال حاضر روی مدل‌ جدید و جالبی کار می‌کند که می‌تواند باعث مطرح شدن و شناخته‌تر شدن این شرکت سازنده‌ی گوشی شود. گوشی مورد اشاره نوبیا Z11 است که تصاویر جدید منتشر شده از آن، طراحی بدون حاشیه و شیشه‌ی خمیده‌ی آن را نشان می‌دهند.

طراحی این گوشی نوین و متفاوت به نظر می‌رسد، اما این تصاویر لو رفته چیز زیادی نشان نمی‌دهند و معلوم نیست که خمیدگی از کجا شروع می‌شود. احتمالا در این گوشی از تکنولوژی جدید arc Refractive Condution برای پنهان کردن لبه‌های نمایشگر استفاده خواهد شد.

علاوه بر این، در گوشی نوبیا Z11 از تکنولوژی پتنت شده‌ی ZTE موسوم به FiT استفاده می‌شود. این‌ تکنولوژی به کاربر اجازه می‌دهد که از طریق لبه‌های سمت چپ و راست، به دستگاه فرمان دهد. گوشی نوبیا Z9 بخش کوچکی از پتانسیل‌های این تکنولوژی را نشان داد. انتظار می‌رود گوشی Z11 قابلیت‌های بیشتری از این تکنولوژی را نشان دهد. در کنار این تصاویر، مشخصات احتمالی ZTE نوبیا Z11 هم لو رفته که خبر از یک گوشی قدرتمند می‌دهد.

این گوشی یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویر QHD دارد. درون آن از تراشه‌ی کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۲۰، رم چهار گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی استفاده شده است. نوبیای مورد اشاره به یک دوربین اصلی ۲۰٫۷ مگاپیکسلی و فلش LED و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است. در قسمت پشت این دستگاه هم یک حسگر اثر انگشت دیده می‌شود.

هیچ خبر رسمی درباره‌ی قیمت یا زمان عرضه‌ی این محصول منتشر نشده، اما تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ قرار است در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ به بازار راه یابد. بنابراین احتمالا گوشی Z11 هم در همان بازه‌ی زمانی آماده خواهد بود.

nubia nubia1 nubia2

منبع: gizchina

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar زهرا اسحاقی

    چه جالب، ممنون از اطلاعات مفید 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه